Online kasíno
onlinecasinorank.sk
  • Kasína podľa meny
  • Kasína podľa krajiny
  • Kasínový bonus
  • Kasínové hry
  • Možnosti vkladu
  • Správy

Unibet is not available in your country.

Unibet

Recenzia Unibet - Faq

  • Dôveryhodný od roku 1997 Legendárny športový turnaj
Bonus$150
9Hodnotenie

Faq

Sme získali odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa spoločnosti Unibet v našom FAQ.

📌 Ako môžem overiť svoj účet?

  • Máte 30 dní na účely overenia vašej totožnosti, akonáhle si vytvoríte účet. Nebudete môcť overiť všetky výhry, pokiaľ tento krok preskočiť. Tiež účty, ktoré nedokážu byť overená v určitom časovom horizonte môžu byť pozastavené tiež. Postupujte podľa nasledujúcich krokov overte svoj účet a začať hrať všetky hry Unibet ponúka bezproblémová: · Prejdite na overovací stránku a zistiť, aké dokumenty je potrebné odoslať · Nahrávanie dokumenty na stránke overovania. V podstate je potrebné poslať dokumenty na preukázanie totožnosti, adresu a spôsob platby. Ak chcete, aby preukázal svoju totožnosť jedného z týchto dokumentov bude robiť svoju prácu: · Passport · Občiansky preukaz · Vodičský preukaz · Oficiálne povolenie na pobyt · Ako doklad o bydlisku môžete posielať: · Výpis z účtu · Utility bill · Residence certifikát Majte na pamäti, že všetky tieto doklady nesmú byť staršie ako 6 mesiacov, aby bolo platné. Všetky kópie, ktoré ste odoslali do kasína musí byť jasné a všetky štyri rohy musia byť viditeľné. Adresa na vašom účte a do pripraveného dokumentu musia byť rovnaké. A posledná vec, ktorú treba overiť, je váš spôsob platby. Aby bolo možné urobiť, je potrebné odoslať farebný snímku obrazovky so všetkými príslušnými detailmi. Existujú rôzne požiadavky na každý spôsob platby a sú nasledujúce: · Z kreditnej alebo debetnej karty, ktorú je potrebné poslať digitálne fotografie oboch stranách karty. Karta musí byť podpísaná a všetky rohy musia byť viditeľné. Blank z čísel na vašej kreditnej karte, takže iba prvých šesť a posledné štyri číslice sú viditeľné pre vašu vlastnú bezpečnosť. · Z bankových transakcií je potrebné poslať buď skenovanie alebo digitálny fotografiu vášho papiera bankového výpisu alebo snímka obrazovky vášho online účtu. · Z e-peňaženky budete musieť nahrať snímku stránke svojho plného profilu s plným menom a účtovných informácií. · Pre paysafecard budete musieť nahrať scan vášho poukazu alebo prevzatie, kde prázdny všetky citlivé informácie.

  • 📌 Prečo je dôležité overiť svoj účet?

  • Existuje niekoľko dôvodov, prečo kasíno potrebuje overiť svojich hráčov. V prvom rade je potrebné vedieť, či ste plnoletí k hazardu. Potom chcú chrániť svoj účet pred krádežou identity. Z tohto dôvodu je nutné posielať digitálne fotografie alebo fotografie z určitých dokumentov. Môžete to urobiť na stránke overenie účtu. A ak sa vám nepodarí overiť svoj účet, ste riskovali mať svoj účet pozastavený. Posledný boj proti praniu špinavých peňazí smernice vyplýva nové opatrenia zostať účinná proti akejkoľvek trestnej činnosti. Takže, ak kasíno vyžaduje, aby ste poslať nejaké dodatočné dokumenty, ktoré neznamená, že ste podozrivý alebo čokoľvek, len vy spustil automatický proces. Vaša bezpečnosť je ich prioritou, a keď si pomôcť kasíno sa viete, že hráte s operátorom, ktorý udržuje bezpečné herné prostredie.

  • 📌 Prečo sú niektoré dokumenty zamietnuté?

  • Tam môže byť veľa dôvodov, prečo je dokument odmietli. Musíte dodržiavať prísne pravidlá, že kasíno má, pokiaľ ide o zásielky dokumentov. Pre začiatok všetky štyri rohy dokumentu by mali byť viditeľné. V prípade, že sú orežú, kasíno nebude akceptovať. Všetky informácie vrátane svoje meno, adresu, dátum narodenia by malo byť jasné. Názov nezhoda - Všetky dokumenty, ktoré odosielate, musí byť vo svojom názve. Obchodné bankové výpisy - môžete používať iba vlastný bankový účet, nemôžete vykonávať vklady a výbery s obchodnými účtami. Nepodpísané dokumenty - všetky dokumenty, ktoré ste odoslali do kasína, musí byť podpísaná. Nepodpísané dokumenty budú zamietnuté. Ktorých platnosť vypršala dokumenty - Všetky dokumenty, ktoré zasielate kasína nutnosť platiť. Chybné doklady - Casino akceptuje len určité typy dokumentov, ktoré sú uvedené na stránke overovania. Nemôžete odosielať dokumenty, ako je libo. Zabudol

  • 📌 som heslo a teraz sa nemôžem prihlásiť do svojho účtu?

  • Môžete vždy obnoviť heslo, keď kliknete na "Zabudnuté" v poli hesla. Musíte vedieť, e-mailovú adresu, keď ten, ktorý ste použili pri registrácii k účtu. Kasíno pošle odkaz na vašu e-mailovú adresu, ktorá vám pomôže obnoviť svoje heslo. V prípade, že neobdržíte e-mail, mali by ste sa pozrieť do zložky sa spamom.

  • 📌 Môj účet je zablokovaný. Čo mám robiť?

  • Existujú rôzne dôvody, prečo je váš účet blokované: Je možné, že ste pri zadávaní hesla nesprávne, a ak je to tak po niekoľkých pokusoch bude váš účet dočasne zablokovaná. Keď sa rozhodnete pre seba-vylúčenie sa z hazardu ste vyhral `t mať prístup k vášmu účtu. Ak je to tento prípad, potom je potrebné počkať na obdobie vlastného vylúčenie vyprší skôr, ako sa môžete prihlásiť k svojmu účtu Unibet Casino a hrať žiadne hry. Keď sa zobrazí správa, že váš účet nie je k dispozícii, potom je potrebné skontrolovať svoj e-mail pre viac informácií o tom, prečo, čo sa deje.

  • 📌 môžem zmeniť svoje údaje o účte a kontaktné preferencie?

  • Je možné meniť väčšinu údajov účtu v sekcii osobné údaje o účte. Môžete zmeniť e-mailovú adresu, adresu bydliska a telefónne číslo. V kontaktných preferencií si môžete vybrať svoje preferované kontaktné kanály alebo odhlásiť z liečených spravodajcov. Nenájdete aktualizovať menu účtu, meno a krajinu bydliska.

  • 📌 môžem zrušiť svoj účet?

  • Môžete zrušiť svoj účet, kedykoľvek budete chcieť. Tie by mali ísť na účte detaily a uzavrieť účty. Než sa rozhodnete svoj účet zrušiť trvalo odporúčame vám dôkladne si prečítať podmienky uzavretia. Je možné prijímať propagačné e-maily od kasína, aj keď váš účet je neaktívny. Z tohto dôvodu je potrebné sa odhlásiť do komunikačných preferencií.

  • 📌 Nemôžem sa prihlásiť k svojmu účtu zo zahraničia. Je tu niečo, čo môžem robiť?

  • Ak ste ubytovaní v krajine, kde Unibet nemôže fungovať potom nebudete môcť prihlásiť k svojmu účtu oboch. Tu je uvedený zoznam krajín, ktoré sú obmedzené: · Afganistan, Austrália, Dánsko, Estónsko, Etiópia, Francúzska a ďalších francúzskych územia, Hong Kong, Irán, Irak, Taliansko, Jordánsko, Kuvajt, Severná Kórea, Pakistan, Filipíny, Portugalsko, Španielsko, Sýria, Turecko, Rumunsko, Írsko, Spojené štátoch amerických a ďalších amerických územia, alebo Jemen

  • 📌 Ako sa odhlásiť z môjho účtu?

  • Keď kliknete na ikonu osoby v pravom hornom rohu stránky, bude rozbaľovacej objavujú a tlačidlo, Odhlásiť 'je na dne.

  • 📌 môžem skontrolovať záznamy o všetkých vkladov a výberov?

  • Áno, môžete skontrolovať všetky vklady a výbery, ktoré ste vykonali na základe histórie účtu.

  • 📌 Sú moje osobné údaje v bezpečí?

  • Áno, vaše osobné údaje sú šifrované 128-bitovým SSL. Po odoslaní svoje osobné údaje sú šifrované a potom uložená v zašifrovanej v kasíne bezpečné systémy, ktoré sú pravidelne testované podľa bezpečnostných expertov niekoľkých tretích strán. Unibet Casino je v súlade s vysokými štandardmi PCI DSS a Európska hranie a stávkovanie pridruženia.

  • 📌 Ako udržať svoj účet v bezpečí?

  • Kasíno robí, čo môže, aby vaše osobné údaje v bezpečí, ale je tiež nutné, aby sa vaše prihlasovacie údaje a osobné informácie v bezpečí taky. Odporúčame vám pravidelne meniť heslo, aby sa zabránilo svojho účtu pred hacknut. Nikdy by ste mali uložiť svoje užívateľské meno a heslo na webe jeden. Ak sa domnievate, že váš účet bol napadnutý budete musieť kontaktným Unibet okamžite.

  • 📌 Ako otvoriť účet?

  • Otvorenie účtu je veľmi jednoduché. Všetko, čo musíte urobiť, je ísť na oficiálnych stránkach kasína a vyplňte svoje osobné údaje.

  • 📌 Ako starý musím byť otvoriť účet?

  • Musíte byť aspoň 18, aby bolo možné otvoriť účet u Unibet Casino. Plnoletý hazard je považovaný za nezákonný vo väčšine krajinách. Aby nedošlo k nezákonnej činnosti s hazardnými hrami, kasíno vyžaduje overenie totožnosti.

  • 📌 môžem otvoriť účet pre niekoho iného?

  • Nie, môžete mať účet pre seba, ale nie ste schopní otvoriť účet pre niekoho iného.

  • 📌 Môžem mať viac ako jeden účet?

  • No, môžete mať iba jeden účet. Dve alebo viac osôb v jednej domácnosti môže mať oddelené účtovníctvo, ale niektoré bonusy by mohli byť obmedzené na ne.

  • 📌 Čo je to bonus vklad?

  • Keď urobíte vklad, zvyčajne na prvom mieste, kasíno vás odmení bonusových peňazí. Napríklad v prípade, že bonus je 100% zhoda vklad potom to znamená, že kasíno bude zodpovedať sume, ktorú vložíte. Napríklad, ak urobíte $ 20 vklad, kasíno vás odmení ďalších $ 20 v bonusových peňazí. To znamená, že skončíte s $ 40 na svojej váhe. Nezabudnite, že zakaždým, keď dostanete bonus, budete musieť splniť niektoré stávkové požiadavky, než by ste byť schopní vykonať výber svojich výhier.

  • 📌 Aký je rozdiel medzi mojou prispel peniazmi a bonusu?

  • Keď dostanete bonus od kasína uvidíte dva zostatky v aktívnom bonusu. Prvý z nich je suma, ktorú uloží k aktivácii bonusu. Pri hraní hier, tieto peniaze budú použité ako prvé, keď budete hrať. Potom máte bonusové peniaze, je to peniaze, ktoré kasíno vám dáva keď si vklad. Keď splníte stávkové požiadavky, tieto peniaze budú prevedené na hotovosť. Ak sa vám nepodarí staviť bonus v požadovanom časovom horizonte potom tento bonus peniaze vyprší.

  • 📌 môžem vybrať bonusové peniaze?

  • Nie, nemôže odstúpiť bonusu, než ste splnili požiadavky na stávkovanie.

  • 📌 môžem zrušiť svoj bonus?

  • Keď idete do časti Aktívne bonusy, ktoré možno zrušiť bonus tu. Musíte si uvedomiť, že pri zrušení určitý bonus, ktorý bude mať za následok stratu bonusových peňazí.

  • 📌 môžem sledovať svoj bonus?

  • Všeobecne áno, môžete sledovať svoj bonus. Každý bonus je iný a keď je potreba staviť určitú sumu peňazí na dokončenie bonus. Keď idete do časti Aktívne bonusy, ktoré nájdete všetky potrebné informácie, a tiež môžete sledovať, ako ďaleko je váš bonus tu postupovala. Vyberte ikonu produktu nižšie, Progress ', a to sa zobrazí zostávajúca suma, ktorú potrebujú k stávke.

  • 📌 Prečo nie je moja stávkové požiadavky znížiť?

  • Stávkové požiadavky ísť dole raz stávka bola vyriešená. Musíte si uvedomiť, že niektoré hry počítať do požiadaviek na pretočenie 100% a ďalších 10%. Existujú hry, ktoré sa nezapočítavajú do stávkovej požiadavky vôbec. Než začnete hrať hru, odporúčame vám skontrolovať podmienky ako prvý.

  • 📌 Prečo je moja bilancia preč?

  • Môžete mať iba jeden aktívny bonus naraz. Ak sa rozhodnete prijať nový bonus, zatiaľ čo vy stále ešte pokračujúci bonus pre stávku zrušíte aktívny bonus, a preto dôjde k strate všetky bonusové peniaze. Ďalšou možnosťou je, že vaše bonus už vypršala, a preto nemôžete vidieť svoje výhry do zostatku účtu.

  • 📌 Môže moja bonus vyprší?

  • Každý bonus dostanete má dátum vypršania platnosti. Za účelom overenia Dátum ukončenia platnosti bonusu môžete ísť na účet potom bonusy. Môžete vidieť, že existuje niekoľko sumy, ktoré ukazujú na základe zostatku účtu: · Cash Balance - Sú to vaše peniaze, ktoré môžete robiť, čo chcete s. Môžete hrať s touto hotovosti alebo urobiť výber. · Bonus Balance - to je bonus peniaze, a ak chcete previesť tieto peniaze na hotovosti a vykonať výber, potom je potrebné, aby spĺňal požiadavky na pretočenie. · Voľný roztočení Bonus - To je zvyčajne peniaze, ktoré ste si už získal od hrania voľných kôl na slot NetEnt. Tieto peniaze je dodávaný s stávkové požiadavky, ktoré sú obvykle 25x a akonáhle sa splní môžete previesť tieto peniaze na hotovosť.

  • 📌 Ako môžem získať bonus?

  • Môžete získať veľa bonusov u Unibetu. Sú vytvorený týmto spôsobom môžu vyhovovať jednotlivých hráčov. Ak chcete zistiť, či existuje niečo, čo pre vás ísť na bonusovej ponuky alebo stránky povýšenie.

  • 📌 môžem získať späť vypršala bonus?

  • Akonáhle je bonus vypršalo je preč a nemožno ho znovu aktivovať.

  • 📌 som nedostal bonus?

  • Musíte sa uistiť, po prvé, že máte nárok na bonus, než sa zobrazí jedna. Prejsť na stránku Bonus ponuky a nájdete všetky potrebné informácie tam. Ak ste dostali otáčania zadarmo na nejakej hre, stačí ísť do určeného slotu hry a vaše bezplatná otočenie sa čaká vás tam.

  • 📌 môžem vymeniť svoj bonus?

  • Čas od času môžete získať bonus, ktorý sa vám nepáči. Bohužiaľ kasíno výmena nedokážem bonus pre vás, ale môžete ho zrušiť, ak si naozaj nepáči neho a čakať na nové lepšiu ponuku bonusov.

  • 📌 môžem získať zadarmo zatočenie na vyžiadanie?

  • Existuje akcie a bonusy sa deje po celú dobu. Unibet Casino vás upozorní, ak majú ponuku. otočenie zadarmo sa bude zobrazovať v sekcii bonusov a tiež môžete skontrolovať na stránke propagácie z času na čas.

  • 📌 Ktoré hry môžem hrať moja roztočenie zadarmo ďalej?

  • K dispozícii sú 2 typy otáčania zadarmo, Bonus zadarmo roztočení a propagačné roztočenie zadarmo. Bonus otočenie zadarmo možno nájsť vo svojej bonusy a môžu byť prehrávané na niektorých hrách. Kým propagačné bonus bezplatná otočenie sú viazané na podporu a môžu byť prehrávané na jednu konkrétnu hru.

  • 📌 Čo je to stávka zadarmo?

  • Jedná sa o voliteľný ponuka, ktorá sa objaví na tikete. Jediné, čo potrebujete vybrať bonusovú ponuku a vaša stávka bude umiestnená zadarmo. Ak vyhráte, uvidíte výhru vo svojom tikete.

  • 📌 Čo je to voľný stávka riziko?

  • To je bonus, ktorý funguje niečo ako poistenie na vašej stávky. Napríklad, ak vyhráte svoj ďalší stávku, dostanete výhru za normálne. Ale keď prehráte, potom dostanete svoj vklad späť vo forme bonusu, že je potrebné staviť.

  • 📌 Čo je to zisk boost bonus?

  • Ide o ďalší voliteľná bonus, že nebudete musieť akceptovať, ak nechcete. Táto možnosť sa zobrazí vo vašom tiketu, či je to platí pre stávky vsádzate.

  • 📌 Má Unibet ponúka Bonus za priateľa?

  • Keď odporučíte priateľov Unibet a oni sa registrovali a hral dosť pre splnenie požiadaviek na bonus dostanete odmenu.

  • 📌 Aké platobné metódy môžem použiť vykonať vklad?

  • Keď navštívite stránku vložiť peniaze na svojom účte uvidíte zoznam všetkých dostupných spôsobov platby za vklady. Majte na pamäti, že aj keď môžu byť k dispozícii niektoré metódy na mieste, nemusia v závislosti od krajiny vášho pobytu budú k dispozícii.

  • 📌 môžem vykonať vklad s mojou kreditnou alebo debetnou kartou?

  • Áno, môžete vykonať vklad pomocou kreditnej alebo debetnej karty. Musíte zdieľať tieto informácie s kasínom vykonať vklad: · Predné 16 číslic · Dátum spotreby · Číslo Security (CVV / CCV) Všetky vklady sa musí vykonať metódou platby zapísané na meno a sú prenosu instant. Ak nemôžete vidieť peniaze na svojej váhy potom vám odporúčame vykonať jednu z nasledujúcich vecí: · Obnoviť stránku · Počkajte po dobu najmenej 2 hodiny, pretože to môže trvať nejakú dobu uloženia majú byť spracované · Skontrolujte kartu, či peniaze boli prevzaté z vášho účtu. V prípade, že peniaze boli účtované na vašej karte a stále nezobrazuje na svojej váhe, mali by ste kontaktovať zákaznícku podporu a poskytnúť im nasledujúce informácie: dátum, čas, množstvo a odkaz na ID transakcie.

  • 📌 Prečo nemôžem vykonať vklad?

  • Ak ste sa stretli s problémami pri pokuse vykonať vklad na svoj účet si môžete vyskúšať jednu z týchto vecí, a pokúsiť sa vyriešiť problém sami: · Skúste použiť inú metódu vkladu. · Môžete vykonať vklad len raz za 10 minút. · Ak sa váš vklad zlyhá päťkrát kontaktovať svojho poskytovateľa platobných. · Monitor svoj účet za prípadné upozornenie na otázky či údržbu. · Skontrolujte, či ste úspešne overené všetky dostupné dokumenty. Ak problém pretrváva potom vám odporúčame a zákazníckej podpory agentmi kontakt so zákazníkmi budú robiť všetko, čo je v ich silách, ktoré vám pomôžu problém vyriešiť.

  • 📌 môžem zmeniť menu, keď som sa vykonať vklad?

  • Unibet umožňuje použiť inú menu než na účte. Ale majte na pamäti, že budete musieť zaplatiť poplatok zmenáreň.

  • 📌 My karta bolo odcudzené, a tak chcem vedieť, čo sa stane s mojím odstúpenie?

  • V prípade, že bola vaša karta odcudzená musíte okamžite informovať svoju banku. Potom by ste mali skontrolovať, či sú finančné prostriedky už boli pripísané na váš účet card`s. Ak tomu tak nie je, potom transakcia bude obrátený na Váš stávkový účet, keď banka hlási karty ako odcudzené.

  • 📌 Aký je rozdiel medzi konáre kódu a kódu banky?

  • Ak chcete zistiť číslo svojej pobočky musíte sa obrátiť na svoju banku alebo použitie jeden z nástrojov k dispozícii na internetovej stránke banky. Vetva kód je číslo 5-miestny skladá z vašej 4 miestne číslo pobočky nasleduje číslo označujúce geografickú polohu na pobočke banky. Na druhej strane vaša banka číslo je 3 miestne číslo, špecifické pre svoje banky.

  • 📌 Aké sú BIC, SWIFT a IBAN?

  • BIC a SWIFT kódy sú jedinečné identifikačné kódy pre konkrétnej banky, zatiaľ čo IBAN je vaša International Bank Account Number.

  • 📌 Čo sa stane, keď zadáte nesprávne údaje o bankovom účte a zároveň žiada o zrušenie?

  • V prípade, že sa niečo také stane, budete musieť kontaktovať zákaznícku podporu okamžite. Budú potrebovať podrobnosti, ako je dátum, čas a údaje o bankovom účte. Kasíno bude robiť niečo v ich silách, aby správny zle, ale nemôžu niesť zodpovednosť za vašu chybu.

  • 📌 Je možné zrušiť svoj odvolania?

  • Je možné zvrátiť ústup tak dlho, ako je to vidieť vo výbere peňazí časti účtu.

  • 📌 Prečo nemôžem vykonať výber?

  • Tam by mohlo byť niekoľko dôvodov, prečo nemôžete vykonať výber: · Pri pokuse vykonať výber s odlišným spôsobom, než ktorý ste použili na vklad. · Ak máte aktívnu bonus, nemôžete vykonať výber, kým ste sa stretol stávkové požiadavky. · Ak ste nedokončili proces overenia. Odstúpenie

  • 📌 My bol zrušený, prečo je to tak?

  • Kasíno vám zašleme e-mail v prípade, že zrušenie žiadosti vysvetľuje dôvod pre takéto rozhodnutie. Obvykle sú najčastejšie dôvody pre neúspešné výbery sú: · Požiadal ste ústup po vklade, bez toho aby hral. · Požiadal ste ústup do spôsobu nepoužíva ku vkladu. · Spôsob odvolanie nie je registrovaný na vaše meno. · Ste neoverili svoj účet.

  • 📌 Prečo je moja odvolanie pozastavený?

  • Zvyčajne, keď váš odchod je v poradí je to preto, že ste overili svoj účet.

  • 📌 môžem vykonať výber používanie cudzej platobnú metódu?

  • Môžete vykonať iba výber na spôsobe platby, ktorý je registrovaný na vaše meno. Ak sa pokúsite použiť niekto iný spôsob platby ste riskovali mať svoj účet pozastavený.

  • 📌 Verím, že moji hazardných hier návyky sú mimo kontrolu. Čo mám robiť?

  • Unibet je vždy k dispozícii pre hráčov a oni vás bude podporovať, kedykoľvek máte otázky alebo obavy. Ak si myslíte, že ste hazard problém, potom by ste mali kontaktovať zákazníkov agentmi a oni vám pomôže s nastavením limitov alebo používať akékoľvek nástroje na kontrolu svojich hazardných hier návyky. · Nastavenie limity vkladu - Tadiaľ kasíno umožňuje lepšiu kontrolu oboch vašich výdavkov a svoje tempo hry. · Výrobky Blok - Táto funkcia umožňuje, aby si odpočinie od konkrétnej úseky Unibet Casino. · Limit Loss - Táto funkcia umožňuje obmedziť množstvo peňazí môžete stratiť, keď budete hrať.

  • 📌 môžem odblokovať svoj účet, aj keď moje self-vylúčenie doba nie je u konca?

  • Budete musieť čakať na obdobie vlastného vylúčenie na viac než predtým, než môžete aktivovať svoj účet.

  • 📌 môžem zrušiť svoj účet?

  • Áno, môžete ukončiť svoj účet kedykoľvek budete chcieť. Stačí ísť na účte Podrobnosti a Zmazať účet. Ako tak urobíte, že vám odporúčame pozorne prečítať podmienky uzavretia.

  • 📌 Môžem zablokovať stávkové stránky na mojom počítači?

  • Existuje hazard blokovanie softvér si môžete stiahnuť a nainštalovať do počítača. Tento softvér vám nedovolí vstúpiť akejkoľvek stránky s hazardnými hrami. Ten sme zistili, že je najspoľahlivejšie je Betfilter.

  • 📌 Aký je minimálny vek pre otvorenie účtu?

  • Unibet prijíma zákazníkmi, ktoré sú 18+. Vo väčšine krajín je nezákonné otvoriť hráčsky účet, ak ste mladší ako 18. Pre zamedzenie maloletých hazardu Unibet požaduje pre každého hráča, aby preukázal svoju totožnosť.

  • 9Hodnotenie
    Online kasíno

    Rýchle fakty o kasínach

    Partnerský program (1) +
    Kindred Affiliates
    Jazyky (18) +
    angličtina
    dánčina
    estónčina
    francúzština
    fínčina
    gréčtina
    litovčina
    lotyština
    maďarčina
    nemčina
    nórčina
    portugalčina
    poľština
    rumunčina
    ruština
    taliančina
    čeština
    španielčina
    Krajiny (17) +
    Brazília
    Chorvátsko
    Fínsko
    Grécko
    Kanada
    Litva
    Lotyšsko
    Maďarsko
    Nemecko
    Nórsko
    Poľsko
    Rumunsko
    Rusko
    Spojené kráľovstvoČesko
    Švajčiarsko
    Švédsko
    Typy podpory (2) +
    Kasína (2) +
    Meny (16) +
    amerických dolárov
    brazílskych realov
    britských libier
    chorvátskych kún
    dánskych korún
    eur
    kanadských dolárov
    litovských litov
    lotyšských latov
    maďarských forintov
    nórskych korún
    poľských zlotých
    rumunských lei
    československých korún
    švajčiarskych frankov
    švédskych korún
    OdkazyZávislosť na hazardných hráchPrehlásenieZodpovedné hranieZásady ochrany osobných údajovObchodné podmienkySitemap
    Online Casino Rank je portál nezávislých online hier, ktorý poskytuje aktuálne a presné informácie o svete online kasín.
    © onlinecasinorank.sk 2020