Živý chat:
Toto je buď 24/7 alebo obmedzený čas. Uistite sa, že je živý chat k dispozícii v čase, ktorý by ste zvyčajne hrali. Funkcia živého rozhovoru je veľmi populárna, pretože zaisťuje ľahké a rýchle odpovede na všetky otázky, ktoré sa môžu vyskytnúť. Väčšina hráčov túto okamžitú funkciu veľmi odporúča.
E-mail podpory:
Toto je funkcia, ktorú poskytujú takmer všetky kasína, uvedomte si, že odpoveď môže trvať nejaký čas. Je to vynikajúca služba pre tie menej naliehavé otázky, alebo ak máte akékoľvek otázky pred prihlásením. Toto je tiež príležitosť dostať sa do kontaktu so širším dosahom zamestnancov mimo zákazníckej podpory.
Telefón:
Mnoho online kasín má k dispozícii telefónnu alternatívu, nezabudnite však, že nemusí fungovať s vašou predvoľbou. Aj keď telefóny môžu okamžite odpovedať na všetky naliehavé otázky. To by tiež mohlo byť obmedzené na určité hodiny, keď je telefón obsluhovaný, akékoľvek ďalšie náklady za používanie telefónnej linky.
FAQ:
Pre mnoho bežných otázok je bežné, že online kasína vytvorili sekciu často kladených otázok, kde hráči môžu nájsť odpovede na tieto bežnejšie otázky. Takto sa hráči môžu vyhnúť kontaktnému personálu a odpovedať na svoje otázky primerane sami