Booongo, an vývojár online kasínových hier, aktualizoval a aktualizoval svoj softvér Promo UI s cieľom vybudovať pevnejšie prepojenie medzi hlavným hraním každej zo svojich hier a jeho vylepšenými funkciami.
Vylepšenia Promo UI 2.0 budú podľa podnikania implementované v troch etapách. Najskôr predstaví nový systém widgetov, ktorý pokryje všetky jeho propagačné prvky, vrátane nesmierne populárnych turnajov HYPE, Prize Drops, Cashbacks a čoskoro ponúkaných jackpotov.
Pod novým tlačidlom ikony promo používateľského rozhrania nájdete nové zbaliteľné a rozšíriteľné miniaplikácie. Všetky boli vytvorené s cieľom vylepšiť hráčsky zážitok v neustále sa rozširujúcom portfóliu online automatov Booongo.
V druhej fáze sú aktualizované vyskakovacie okná štúdia, ktoré odhaľujú dôležité informácie, ako napríklad promo upozornenia, bezplatné stávky a ďalšie stimuly ponúkané hráčom.
Posledný krok aktualizácie bude obsahovať redizajn všetkých herných rozhraní, čo hráčom uľahčí pochopenie podmienok prebiehajúcich propagačných programov, ako sú rebríčky turnajov a výherné bazény.
Booongo v tlačovej správe popisujúcej novinky v Promo UI 2.0 uviedol, že vylepšenia boli vyladené pre mobilné zariadenia a tablety, kde je obmedzený priestor, aby zaručili, že widgety nijako zásadne nezasahujú do hlavnej hry každého slotu.
Debut novo vylepšeného používateľského rozhrania Promo UI prichádza po nedávnych zmenách UI a UX v hernom portfóliu Booongo. Tieto vylepšenia podľa spoločnosti demonštrujú jej odhodlanie poskytovať „vysoko pohlcujúci herný zážitok“ svojej stále rastúcej hráčskej základni.
Yuriy Muratov, vedúci pre správu účtov a rozvoj podnikania v Booongu, poznamenal, že „gamifikačné nástroje sú v dnešnom priemysle neuveriteľne významné“ a že novo zavedené vylepšenia dizajnu spoločnosti sú dôležitým krokom k „poskytovaniu bezproblémového používateľského zážitku vo všetkých kanáloch“. Pán Muratov zdôraznil, že ich hry sú teraz nabité promo nástrojmi vďaka novým skladacím a rozšíriteľným widgetom, ktoré „neprinášajú príliš veľké prerušenie základnej hry, čo je pre hráčov nakoniec hlavným lákadlom“.
Pri rozširovaní svojej prítomnosti na viacerých trhoch Booongo vylepšuje svoju ponuku. Vďaka partnerstvám s významnými miestnymi operátormi, ako sú DoradoBet a Sellatuparley, spoločnosť posilnila svoju pozíciu v Latinskej Amerike, v regióne, ktorý sa nedávno vlnil. Podpísala tiež dohodu o dodávke obsahu s nováčikom v odbore CatCasino, vďaka čomu získala prístup k celému portfóliu automatov tejto spoločnosti. Východná Európa, škandinávsky región, Rusko, Nový Zéland a Kanada - to sú všetko trhy, o ktoré sa Booongo zaujíma, a nové digitálne dejisko hier, ktoré vzniklo iba začiatkom tohto roka, je zamerané práve na ne.