Ako odpoveď na rastúcu potrebu filipínskych zákazníkov a firiem po alternatívnych platobných kanáloch za hotovosť založil zakladateľ a generálny riaditeľ Robertson „Dick“ Chiang Dragonpay v roku 2010. Chiang tak poskytol filipínskym spotrebiteľom viac spôsobov platby. Dragonpay so sídlom v meste Makati dáva obchodníkom, maloobchodníkom, spoločnostiam a zákazníkom možnosť odosielať a prijímať rôzne spôsoby platby prostredníctvom zabezpečenej digitálnej platformy – čím sa stáva platobnou bránou na jednom mieste. Jeho široká škála dôveryhodných a podporovaných kanálov zahŕňa GCash, mobilné platby, PayMaya, Cash Express, veľké banky ako BDO Network Bank, BI a UnionBank. Okrem týchto kanálov Dragonpay dokonca podporuje kanály, ako sú kamenné mimoburzové fyzické predajne, vrátane remitenčných centier, platobných centier a bankomatov. Vďaka hosťovaniu ďalších funkcií, ktoré podporujú alternatívne a progresívne spôsoby prijímania a odosielania peňazí, sa Dragonpay považuje za high-tech platobné riešenie vyvinuté pre viackanálovú integráciu a bezproblémové spracovanie platieb.
S takmer 13-ročnými skúsenosťami a viac ako 11 miliónmi zákazníkov v rámci tohto platobného riešenia dosiahlo k dnešnému dňu viac ako 130 miliónov peňažných prevodov. Dragonpay je bezpochyby jednou z najväčších a najdostupnejších, pohodlných a spoľahlivých platobných metód, aké Filipínske ostrovy za posledné desaťročie videli – s mnohými príležitosťami na rast a expanziu pri predstavovaní Filipíncov s viacerými spôsobmi platby.