Online kasíno
onlinecasinorank.sk
  • Kasína podľa meny
  • Kasína podľa krajiny
  • Kasínový bonus
  • Kasínové hry
  • Možnosti vkladu
  • Správy

Gratorama is not available in your country.

Gratorama

Gratorama Online kasíno Recenzia 2020 - Faq

  • stieracie žreby
Bonus$200
8Hodnotenie

Faq

Zhromaždili sme odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa Gratoramy v našich častých otázkach.

📌 Ako môžem povoliť cookies?

  • Každé kasíno používa cookies, ktoré im pomáhajú poskytovať lepšie služby prispôsobením vašej návštevy. Cookies sa nepoužívajú na ukladanie vašich osobných údajov. Kasíno používa cookies na sledovanie vášho prihlasovacieho stavu rovnako ako preventívne opatrenie na ochranu vášho súkromia. Týmto spôsobom môžete povoliť súbory cookie v závislosti od používaného prehľadávača. Ak používate program Internet Explorer 8.x, postupujte takto:

    • Kliknite na ponuku nástrojov
    • V ponuke vyberte možnosti internetu
    • Kliknite na kartu Ochrana osobných údajov
    • Kliknite na tlačidlo Predvolené
    • Posuňte posúvač tak, aby bol na jednej z úrovní pod stredne vysokou úrovňou
    • Kliknutím na tlačidlo OK uložte zmeny

    Ak používate program Internet Explorer 6.xa 7.x, mali by ste urobiť nasledujúce kroky:

    • Kliknite na Nástroje v hornej časti okna
    • Vyberte Možnosti siete Internet
    • Kliknite na kartu Ochrana osobných údajov
    • Kliknite na tlačidlo Spresniť, ktoré by malo byť v strede obrazovky karty Ochrana osobných údajov
    • Začiarknite políčko Prepísať automatické spracovanie súborov cookie.
    • Prijímajte súbory cookie prvej a tretej strany
    • Začiarknite políčko „Vždy povoliť súbory cookie relácie“
    • Kliknite na OK a reštartujte prehliadač

    Ak používate prehliadač Mozilla Firefox, postupujte takto:

    • Z hlavnej ponuky vyberte položku Nástroje / Možnosti
    • Na ľavom paneli možností vyberte položku Súkromie
    • Na pravej strane rozbaľte možnosti Súbory cookie
    • Vyberte možnosť „Povoliť súbory cookie“
    • Vyberte možnosť „Iba pre pôvodnú webovú stránku“

    Ak používate Opera 7+, mali by ste urobiť nasledovné:

    • V ponuke Súbor vyberte možnosť Predvoľby
    • Kliknite na kategóriu ochrany osobných údajov
    • Začiarknite políčko Povoliť cookies
    • Z rozbaľovacej ponuky vyberte možnosť Automaticky prijať všetky súbory cookie

    Ak používate Safari, mali by ste urobiť nasledovné:

    • V ponuke Safari vyberte možnosť Preferences (Predvoľby)
    • Kliknite na ikonu Zabezpečenie
    • Vo výberovom poli „Prijímať cookies“ vyberte Vždy alebo Iba na stránkach, na ktoré prejdete
  • 📌 Čo sa stane, ak sa počas prehrávania odpojím?

  • Systém kasína je navrhnutý tak, aby chránil hráčov pred neoprávnenými stratami. Ak podáte stávku a stlačíte Hrať teraz, ale narazíte na technickú poruchu, kolo bude hrať automaticky systém. Po obnovení internetového pripojenia sa môžete prihlásiť do svojho účtu a po kliknutí na tlačidlo „História hier“ sa zobrazí výsledok vašej stávky.

  • 📌 Do poľa pre e-mail nemôžem zadať symbol „at“. Čo mám robiť?

  • Ak chcete použiť znak @, musíte použiť určitú kombináciu klávesnice v závislosti od jazyka vašej klávesnice.

    • Ak máte klávesnicu v USA, stlačte kláves Shift a potom kláves 2.
    • Ak máte francúzsku klávesnicu, stlačte kláves AltGr, ktorý je pravou klávesou Alt, a potom kláves „0“.
    • Ak máte klávesnicu pre Veľkú Britániu, musíte stlačiť 'Shift' a potom "(Citácie)
    • Ak máte nemeckú klávesnicu, musíte stlačiť 'AltGr', čo je pravá klávesa Alt a potom 'Q'.
  • 📌 Stále dostávam správu, že používateľské meno už existuje. Čo mám robiť?

  • Ak sa pokúsite vytvoriť účet a stále dostávate správu, že používateľské meno už existuje, je vysoko možné, že niektorý iný klient použil rovnaké používateľské meno ako prvý. Mali by ste skúsiť zadať iné používateľské meno. Existuje aj iná možnosť, možno ste si už vytvorili účet a nepamätáte si správne heslo na prihlásenie. Ak je to tak, mali by ste skúsiť obnoviť svoje heslo.

  • 📌 Nepamätám si svoje prihlasovacie údaje. Čo mám robiť?

  • Je možné obnoviť vaše užívateľské meno a heslo. Aby ste to dosiahli, musíte kontaktovať zákaznícku podporu, ktorá vás prevedie celým procesom.

    Stále dostávam správu „Neplatné používateľské meno a heslo“. Čo mám robiť? Ak dostanete túto správu, je veľmi možné, že sa pokúšate prihlásiť do svojho účtu s nesprávnym používateľským menom a heslom. V prípadoch, ako je tento, musíte urobiť niekoľko vecí:

    • Skontrolujte, či je zapnutý režim Caps Lock alebo či na klávesnici používate iný jazyk.
    • Skontrolujte, či e-mail z kasína stále obsahuje vaše používateľské meno a heslo a skúste použiť možnosť kopírovania a vloženia.
    • Prejdite do časti „Zabudnuté heslo“ a pošlite vám nové heslo. Ak problém pretrváva aj po vykonaní všetkých vyššie uvedených krokov, mali by ste kontaktovať zákaznícku podporu a nechať agentov vyšetriť, čo sa deje s vaším účtom.
  • 📌 Môžem zrušiť výber a vrátiť prostriedky na svoj účet?

  • Áno, je možné zrušiť výber, kým stav stále čaká. Ak je stav schválený alebo zrušený, potom nemôžete robiť nič.

  • 📌 Ako prijímať propagačné e-maily od spoločnosti Gratorama?

  • Najprv musíte pridať [email protected] do svojho adresára alebo do zoznamu bezpečných odosielateľov. Dôvodom je to, že niektorí poskytovatelia internetových služieb blokujú e-maily od odosielateľov, ktorých e-mailové adresy nie sú v zozname príjemcov. Ak to chcete urobiť, musíte postupovať podľa týchto krokov: Pre službu Live / Hotmail / MSN postupujte nasledovne:

    • Prihláste sa do svojho e-mailu a kliknite na Možnosti v pravom hornom rohu obrazovky. Zobrazí sa rozbaľovacia ponuka a mali by ste kliknúť na „Ďalšie možnosti“.
    • V časti Nevyžiadaný e-mail kliknite na položku Bezpeční a blokovaní odosielatelia.
    • Kliknite na položku „Bezpeční odosielatelia“ a do poľa Odosielateľ alebo doména napíšte [email protected], aby sa označila ako bezpečná, a kliknite na položku Pridať do zoznamu. Ak používate program Microsoft Outlook, postupujte takto:
    • Kliknite na ponuku „Súbor“ v hornej časti obrazovky a potom na „Nový“ a „Kontakt“.
    • Do e-mailovej schránky typu [email protected] a „Uložiť a zatvoriť“ Ak používate Mozilla Thunderbird, mali by ste urobiť nasledovné:
    • Kliknite na ponuku „Súbor“, potom na „Nový“ a „Karta adresára“
    • Do e-mailového poľa napíšte [email protected] a kliknite na tlačidlo OK. Ak používate Gmail, mali by ste urobiť nasledovné:
    • Kliknite na položku Kontakty na ľavej strane ľubovoľnej stránky.
    • V ľavom hornom rohu Správcu kontaktov kliknite na tlačidlo Nový kontakt.
    • Zadajte e-mailovú adresu [email protected] a kliknite na Uložiť. Ak používate klasickú verziu Yahoo Mail, mali by ste urobiť nasledujúce kroky:
    • Prejdite na ľubovoľný e-mail Gratorama.
    • Kliknite na odkaz „Pridať do adresára“
    • Zadajte [email protected] Ak používate novšiu verziu Yahoo Mail, mali by ste urobiť nasledujúce kroky:
    • Kliknite na odkaz „Pridať“ vedľa položky „Kontakty“.
    • Zobrazí sa malé okno, do ktorého musíte do poľa „e-mail“ napísať [email protected]
    • Kliknite na tlačidlo Uložiť.

    Ak používate AOL, mali by ste urobiť nasledovné:

    • Kliknite na 'Kontakty' na ľavom paneli
    • Kliknite na tlačidlo „Nový“ vedľa vyhľadávacieho poľa v hornej časti a potom na položku „Nový kontakt“.
    • Do poľa „E-mail 1“ napíšte [email protected]
  • 📌 Je možné zmeniť moju e-mailovú adresu?

  • Áno, svoju novú e-mailovú adresu môžete veľmi ľahko aktualizovať. Z ponuky vyberte možnosť Zmeniť e-mail a zadajte nasledujúce informácie:

    • Aktuálne heslo
    • Nová e-mailová adresa
    • Potvrďte novú e-mailovú adresu
    • Kliknite na Zmeniť Po vyplnení všetkých informácií sa zobrazí správa „E-mail bol úspešne zmenený“. Ak v prípade, že nedostanete e-mail, mali by ste skontrolovať priečinok Spam.
  • 📌 Je možné zmeniť svoje heslo?

  • Áno, svoje heslo môžete kedykoľvek zmeniť. V skutočnosti vám odporúčame zmeniť heslo raz za čas len pre vlastnú bezpečnosť. Z ponuky vyberte Change Password a zadajte nasledujúce informácie:

    • Vaše staré heslo
    • Vaše nové heslo
    • Potvrďte nové heslo
    • Kliknite na Zmeniť Po vyplnení všetkých informácií by ste mali dostať správu „Heslo bolo úspešne zmenené“
  • 📌 Ako môžem chatovať s podporou?

  • Vždy, keď chcete hovoriť so zákazníckymi agentmi, musíte kliknúť na tlačidlo „Rozhovor“ a uvidíte otvorenie okna rozhovoru. Ak sa to neotvorí, musíte sa uistiť, že blokovanie automaticky otváraných okien neblokuje. Dobrou správou je, že stále môžete pokračovať v hre, kým budete hovoriť so zástupcom podpory. Ak sú všetci náhodou zaneprázdnení rozhovormi s inými klientmi, môžete zanechať svoj e-mail alebo telefónne číslo a čo najskôr sa s vami spoja.

  • 📌 Ako si môžem uplatniť bonus bez vkladu 7 $?

  • Bonus bez vkladu je k dispozícii pri prvom prihlásení k účtu v službe Gratorama.

  • 📌 Čo sú to „Comp Points“?

  • Comp body sú len malou odmenou, ktorú dostanete od kasína zakaždým, keď hráte. Za každých 10 dolárov, ktoré vsadíte, získate 1 bod a nie je dôležité, či hráte s bonusovými alebo skutočnými peniazmi. Keď získate 100 comp bodov, uplatníte ich v pokladni a neskôr ich môžete použiť na stávkovanie vo všetkých hrách.

  • 📌 Na čo sa používa automatické prehrávanie?

  • Pod tlačidlom Prehrať sa zobrazí tlačidlo Auto a po jeho kliknutí sa otvorí okno Automatické prehrávanie. Tu si môžete zvoliť počet hier, ktoré chcete hrať kliknutím na jedno z tlačidiel a systém sa začne hrať, keď kliknete na číslo. Automatické prehrávanie môžete kedykoľvek zastaviť a nemusíte čakať na jeho dokončenie. Stačí kliknúť na tlačidlo „Stop“ a automatická hra sa zastaví po skončení hry. Súčasťou funkcie automatického prehrávania sú aj niektoré rozšírené nastavenia. Ak použijete rozšírené nastavenia, dáte hre pokyn na zastavenie v jednej z nasledujúcich situácií:

    • „Akákoľvek vyhratá hra“ - Ak vyberiete túto možnosť, hra sa zastaví, keď vyhráte, bez ohľadu na to, či výhra vyhrala.
    • „Jedna výhra presahuje“ - Ak vyberiete túto možnosť, automatické prehrávanie sa zastaví, keď vyhráte cenu vyššiu ako určitá čiastka. Vy ste ten, kto vopred určí túto sumu.
    • „Zostatok sa znížil o“ - Ak vyberiete túto možnosť, automatické prehrávanie sa zastaví, ak sa zostatok zníži o určitú sumu. Túto sumu určíte vy.
    • „Zostatok zvýšený o“ - Ak vyberiete túto možnosť, automatické prehrávanie sa zastaví, ak sa zostatok zvýši o určitú sumu. Túto sumu určíte vy.
  • 📌 Môžem nájsť všetky vklady, ktoré som urobil v minulosti?

  • Áno, môžete skontrolovať všetky vklady, ktoré ste vložili prostredníctvom histórie transakcií.

  • 📌 Môžem skontrolovať stav môjho výberu?

  • Áno, stav svojej žiadosti o výber môžete skontrolovať prostredníctvom histórie transakcií. Ak je stav vášho výberu stále „Čaká sa naň“, môžete ho zrušiť, ak si budete želať.

  • 📌 Ako si kasíno uchová moje dokumenty, keď ich odovzdám?

  • Nemusíte sa obávať. Akonáhle kasíno dostane vaše dokumenty, sú uložené elektronicky v bezpečnom prostredí s obmedzeným prístupom.

  • 📌 Ako môžem poslať dokumenty do kasína?

  • Všetky potrebné dokumenty môžete poslať na nasledujúci e-mail: [email protected] Odporúčame vám posielať vysokokvalitné kópie, ktoré kasínu umožnia overiť vaše údaje bez zbytočných prieťahov.

  • 📌 Aké typy dokumentov musím odoslať?

  • Kasíno môže vyžadovať, aby ste poslali niektoré alebo všetky nasledujúce dokumenty:

    • Kópia preukazu totožnosti s fotografiou - Zahŕňa to kópiu cestovného pasu, vodičského preukazu alebo preukazu totožnosti. Keď odosielate kópiu, skontrolujte, či sú v dokumente viditeľné všetky podrobnosti.
    • Kópia vašej kreditnej karty - budete musieť poslať kópiu prednej a zadnej časti kreditnej karty, ktorú ste použili na uskutočnenie platby. Z dôvodu vlastnej bezpečnosti vám odporúčame zablokovať 8 stredných čísel na prednej strane karty a 3-ciferný bezpečnostný kód na zadnej strane karty.
    • Dôkaz o adrese - Aby ste mohli poslať dôkaz o svojej adrese, môžete poslať kópiu účtu za služby alebo výpisu z kreditnej karty. Mal by to byť posledný dokument, v ktorom je uvedené vaše meno a adresa. V prípade, že posielate výpis z kreditnej karty, odporúčame vám zablokovať osem stredných čísel kreditnej karty.
  • 8Hodnotenie
    Online Casino

    Rýchle fakty o kasínach

    Partnerský program (1) +
    NetoPartners
    Softvér (1) +
    Jazyky (9) +
    angličtina
    francúzština
    fínčina
    gréčtina
    nemčina
    nórčina
    ruština
    turečtina
    španielčina
    Krajiny (169) +
    Afganistan
    Albánsko
    Alžírsko
    Andorra
    Angola
    Anguilla
    Argentína
    Arménsko
    Aruba
    Azerbajdžan
    Bahamy
    Bahrajn
    Bangladéš
    Barbados
    Belize
    Benin
    Bermudy
    Bhután
    Bielorusko
    Bolívia
    Bosna a Hercegovina
    Botswana
    Brazília
    Brunej
    Burkina Faso
    Burundi
    Chorvátsko
    Dominikánska republika
    Dánsko
    Džibutsko
    Egypt
    Ekvádor
    Eritrea
    Estónsko
    Etiópia
    Fidži
    Filipíny
    Francúzsko
    Fínsko
    Gabon
    Gambia
    Ghana
    Gibraltár
    Grenada
    Gruzínsko
    Grécko
    Grónsko
    Guatemala
    Guinea
    Guyana
    Haiti
    Holandsko
    Honduras
    Hongkong – OAO Číny
    India
    Indonézia
    Irán
    Island
    Jamajka
    Japonsko
    Jemen
    Jordánsko
    Južná Kórea
    Kajmanie ostrovy
    Kambodža
    Kamerun
    Kanada
    Kapverdy
    Katar
    Kazachstan
    Keňa
    Kirgizsko
    Kiribati
    Kolumbia
    Komory
    Konžská demokratická republika
    Kostarika
    Kuba
    Kuvajt
    Laos
    Lesotho
    Libanon
    Libéria
    Litva
    Luxembursko
    Macao – OAO Číny
    Madagaskar
    Malajzia
    Malawi
    Maldivy
    Mali
    Malta
    Maroko
    Maurícius
    Maďarsko
    Mexiko
    Mjanmarsko
    Moldavsko
    Monako
    Mongolsko
    Mozambik
    Namíbia
    Nauru
    Nemecko
    Nepál
    Niger
    Nigéria
    Nikaragua
    Nový Zéland
    Nórsko
    Omán
    Ostrov Man
    Pakistan
    Palau
    Palestínske územia
    Panama
    Papua-Nová Guinea
    Paraguaj
    Peru
    Pobrežie Slonoviny
    Portugalsko
    Rakúsko
    Rumunsko
    Rusko
    Rwanda
    Salvádor
    Samoa
    San Maríno
    Saudská Arábia
    Senegal
    Severné Macedónsko
    Seychely
    Sierra Leone
    Singapur
    Slovensko
    Slovinsko
    Somálsko
    Spojené arabské emiráty
    Srbsko
    Srí Lanka
    Sudán
    Surinam
    Svazijsko
    Tadžikistan
    Taiwan
    Tanzánia
    Thajsko
    Togo
    Tokelau
    Tonga
    Tunisko
    Turecko
    Turkménsko
    Tuvalu
    Uganda
    Ukrajina
    Uruguaj
    Uzbekistan
    Venezuela
    Vietnam
    Zambia
    Zimbabwe
    Írsko
    Čad
    Česko
    Čierna Hora
    Čile
    Španielsko
    Švajčiarsko
    Typy podpory (2) +
    Licencie (1) +
    Kasína (2) +
    8Hodnotenie
    OdkazyZávislosť na hazardných hráchPrehlásenieZodpovedné hranieZásady ochrany osobných údajovObchodné podmienkySitemap
    Online Casino Rank je portál nezávislých online hier, ktorý poskytuje aktuálne a presné informácie o svete online kasín.
    © onlinecasinorank.sk 2020