Online kasíno Genesis je jednou zo značiek skupiny Genesis Global Limited Group a zameriava sa na mladšiu cieľovú skupinu. Rovnako ako ostatné značky v rámci skupiny pôsobia na základe licencie od Maltského úradu pre hazardné hry, Curacao a Komisie pre hazardné hry vo Veľkej Británii. Kasína v rámci skupiny Genesis Limited Group sú známe v celom kasínovom svete za to, že dávajú veľa úsilia do dizajnu a intuitívneho UX, ale aj skvelý výber hier.

Propagačné akcie

Online kasíno Genesis ponúka štyri rôzne druhy vkladových bonusov a bezplatných otočení v závislosti od toho, koľkokrát ste predtým vložili peniaze. Hráči, ktorí vložia peniaze prvýkrát, získajú bonus prvého vkladu až do výšky 100 $ + 300 extra voľných spinov. Ak sa rozhodnete vložiť druhý, tretí a štvrtý čas, vkladový bonus sa zvýši a Genesis Casino vám poskytne až 300 $ na vkladový bonus.

Hry

Online kasíno Genesis ponúka množstvo rôznych typov hier vrátane živého kasína, video automatov, rulety a online slotov. Na platforme Genesis Casino je k dispozícii veľké množstvo hier a bez ohľadu na to, aký druh hier sa vám bude páčiť, určite tu bude pre vás dnes a ako sa budú rozvíjať vaše herné zručnosti.

Softvér

Online kasíno Genesis ponúka množstvo hier od nasledujúcich poskytovateľov softvéru Microgaming, NetEnt, Evolution Gaming, Nyx Interactive, Play'n GO, Quickspin. Všetky sú v súlade s požiadavkami skupiny TST alebo GLI, čo zaručuje spravodlivý herný zážitok

Možnosti vkladu

Predtým, ako budete môcť hrať kasínové hry v online kasíne Genesis, musíte vložiť peniaze. Genesis ponúka množstvo rôznych možností vkladov vrátane EcoPayz, Maestro, MasterCard, Neteller, Paysafe Card, Visa Electron, Visa, Entropay a Skrill. Boli by sme prekvapení, keby neboli k dispozícii aspoň dve z týchto možností vkladu a fungovali pre vás!

Možnosti výberu

Existuje niekoľko možností, pokiaľ ide o výber peňazí z online kasína Genesis. Medzi ne patria MasterCard, Neteller, Visa Electron, Visa, Entropay, EcoPayz, Online bankový prevod a Skrill.

Jazyky

Hlavnými jazykmi online kasína Genesis sú angličtina, ale aj ďalšie jazyky, ako je fínčina, nemčina, nórčina, švédčina. Rodení hovorcovia z týchto krajín budú mať možnosť hrať v kasíne Genesis v ich rodnom jazyku.

Meny

Pri vkladaní a výbere peňazí na platforme online kasína Genesis je k dispozícii veľké množstvo miestnych mien a aké sú výhody pre hráčov, ktorých by ste sa mohli pýtať? Ak je vaša mena podporovaná, znamená to, že pri vkladaní alebo výbere peňazí nemusíte platiť žiadne ďalšie transakčné poplatky.

Podpora

Náš výskum zistil, že existujú dva spôsoby interakcie so zákazníckou podporou v online kasíne Genesis. Sú to telefonicky a e-mailom. Navrhli by sme zavolať Genesis telefonicky, pretože to vám pomôže získať rýchle odpovede.

Typy kasín

Rôzne typy kasín ponúkané v online kasíne Genesis sú mobilné a okamžité hry. Rovnako ako ostatné značky v rámci skupiny Genesis Limited sa spoločnosť Genesis Casino zameriava na najmodernejšie riešenia, čo znamená podporu mobilných a instantných kasínových typov.

FAQ

Kedy očakávať mojej roztočenie zadarmo?

  • Akonáhle si otvoriť účet a vložiť peniaze dostanete prvú várku 30 otáčania zdarma do 24 hodín.

  • Ako dlho je proces odobratie?

  • To všetko záleží na metóde, ktorú používate, aby sa výber. Kasíno spracováva výbery medzi 24 a 72 hodín.

  • Ako dlho trvá, než pre overenie účtu?

  • Akonáhle kasíno obdrží všetky požadované dokumenty váš účet bude overená medzi 48 a 72 hodín.

  • Čo sa stane, keď stratím pripojenie k internetu, keď som hrať živej hry?

  • Ak dôjde k strate pripojenia k internetu, zatiaľ čo hráte živé stolové hry, bude hra pokračovať ako obvykle. Ak sa vám nedarí okamžite znovu, potom bude zaznamenaná vaše stávka ako, štát ', čo znamená, že v tomto okamihu nie ste podnikať žiadne ďalšie kroky. Potom, čo znovu pripojenie k Internetu môžete skontrolovať všetky stávky, ktoré boli umiestnené v histórii hier.

  • Môžem sa opýtať, živé predajcu v prípade, mám nejaké otázky týkajúce sa môjho účtu?

  • Živý dealer nemá prístup k svojmu účtu a osobných údajov. Môžete klásť im otázky týkajúce sa stratégie hry, ktorú hráte, ale nie ohľadom vášho účtu. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vášho účtu, mali by ste kontaktovať zákaznícku podporu a môžete to urobiť cez live chat, telefonicky alebo e-mailom.

  • Zodpovedné hranie - som zmenil svoj názor, pokiaľ ide o moje vlastné vylúčenia. Môžem ju zrušiť?

  • Ak ste hráč z Veľkej Británie, potom nemôžete zrušiť svoje vlastné vylúčenia, všetky ostatné hráči môžu. Musíte napísať žiadosť, vrátane toľko detailov ako je to možné, prečo chcete znovu otvoriť svoj účet. Budete mať 7 dní na rozmyslenie obdobie, takže máte možnosť prehodnotiť svoje rozhodnutie. Hráči z Veľkej Británie musí čakať na obdobie vlastného vylúčenie do konca, ako budú môcť pristupovať k svojim účtom.

  • Zodpovedná hra - Čo robiť, keď je obdobie končí self-vylúčenie?

  • Po uplynutí doby self-vylúčenia vypršala, váš účet bude opäť otvorený automaticky. Obyvatelia Veľkej Británii je potrebné zaslať žiadosť znovu otvoriť svoj účet.

  • Zodpovedná hra - Can I trvalo zrušiť svoj účet?

  • Ak chcete natrvalo uzavrieť svoj účet musíte kontaktovať zákaznícku podporu na support@genesiscasino.com

  • Zodpovedná hra - Ako sa zaregistrovať GAMSTOP?

  • Ak chcete prihlásiť do GAMSTOP musíte navštíviť www.gamstop.co.uk a zadať niektoré osobné údaje ako je meno, dátum narodenia a e-mailovú adresu, aby sme vymenovali niektoré z nich. Dostanete e-mail v období 24 hodín a potom, čo robiť to self-vylúčenie obdobie nadobudne účinnosť.

  • Zodpovedné hranie - ako seba-vylúčenie z hazardných hier?

  • Ak si myslíte, že vaše hranie zvyk je stále mimo kontroly, že je to dobrý nápad, aby spomaliť. Môžete zrušiť svoj účet po dobu minimálne 7 dní až do jedného roka. Ak chcete znovu otvoriť svoj účet opäť budete musieť počkať po dobu 7 dní, čo je cool-off obdobie. Hráči z Veľkej Británie môžu vziať time-out obdobie od 1 do 45 dní alebo v rámci samostatného vylúčiť sa z hazardu po dobu 6 mesiacov. Počas obdobia vlastného vylúčenia, váš účet nebude znova aktivovaný za žiadnych okolností. Nemôžete sa prihlásiť k svojmu účtu v tomto období rovnako. Poradíme vám k self-vylúčeniu sa od ostatných účtov s rôznymi spoločnosťami pre svoje vlastné dobro. Môžete tiež nainštalovať softvér, ktorý bude zakázať prístup k akejkoľvek stránky s hazardnými hrami. Poradíme vám, ako kontaktovať zákaznícku podporu skôr, než prijme ďalšie opatrenia.

  • Môžem zmeniť moje nesprávne osobné údaje?

  • Tie sú povolené zmeniť niektoré osobné údaje, ak sa domnievate, že ste urobili chybu pri registrácii. Musíte sa prihlásiť k svojmu účtu a prejdite na kartu profil. Nemôžete zmeniť svoje meno, dátum narodenia a krajiny pobytu z bezpečnostných dôvodov. V prípade, že potrebujete ďalšiu pomoc musíte kontaktovať zákaznícku podporu.

  • Čo robiť v prípade Aj zabudnúť na e-mailovú adresu som použil k registrácii v kasíne?

  • Ak ste zabudli svoju e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri prvom registrovaným kasína musíte poslať e-mail na support@genesiscasino.com a vysoko kvalifikovaný tím Genesis kasíne vám pomôže.

  • Myslím, že už mám účet v Genesis kasína. Ako môžem skontrolovať, či je to pravda?

  • Ak si myslíte, že už máte účet u Genesis kasína, ale nepamätám prihlasovacie údaje musíte kontaktovať zákaznícku podporu na support@genesiscasino.com a tím bude schopný kontrolovať a overovať svoje údaje. Tým sa zabráni, čo váš účet uzatvorený.

  • Čo sa stane, keď má človek problémy na registračnej stránke?

  • Väčšinu času, keď sa zobrazí chybové hlásenie v niektorých prípadoch dôjde k vysvetlenie toho, čo by ste mali robiť. V prípade, že zistíte pretrvávajúce problémy pri pokuse o registrácii do kasína, potom by ste mali kontaktovať zákaznícku podporu a oni vám poradí a pomôže dokončiť registráciu.

  • Ako nájdem stránka profilu?

  • Prvá vec, ktorú musíte urobiť, je prihlásiť sa k svojmu účtu a prejdite na kartu, Môj účet ', ktorý možno nájsť v hornej navigačnej lište. Tým sa dostanete na domovskú stránku a tam si môžete nájsť na kartu profil v postrannej ponuke.

  • Je možné mať viac ako jeden účet?

  • Každý užívateľ môže mať len jeden účet. Kasíno si vyhradzuje právo zmazať duplicitné kontá.

  • Je možné skontrolovať účtu a transakčné histórie?

  • Keď idete k svojmu účtu a kliknite na záložku Transakcie môžete vidieť aktivitu na účte. Ak budete potrebovať ďalšiu pomoc, môžete sa obrátiť na zákaznícku podporu.

  • Kto sa opýtať v prípade, že mám otázky ohľadom svojho účtu?

  • Kedykoľvek budete mať problémy alebo akékoľvek otázky týkajúce sa vášho účtu, môžete kontaktovať zákaznícku podporu cez live chat, telefonicky alebo e-mailom a budú radi pomôžeme.

  • Môžem vypnúť moje predplatné spravodajcov a propagačné akcie?

  • Ak by ste chceli nedostane žiadne spravodajcu od kasína stačí kliknúť na tlačidlo, ', ktoré možno nájsť na konci každého e-mailu. Ďalším spôsobom, ako vypnúť oznámenia je aktualizovať nastavenia, Moje upozornenie ', a nebudete dostávať žiadne oznámenie od Genesis kasína.

  • Je možné zmeniť e-mailovú adresu?

  • Áno, môžete zmeniť svoju emailovú adresu, kedykoľvek budete chcieť, a tento proces je veľmi jednoduchý. Musíte ísť do svojho účtu a nájsť kartu Zmeniť e-mail a postupujte podľa pokynov.

  • Myslím, že mám problém so stávkovaním. Koho môžem požiadať o pomoc?

  • Online hazardných hier môže byť zábavné a lukratívne činnosť, ale čas od času niektorí hráči stratiť v celom procese. Verí, že môžu získať príjem iba z hazardných hier, alebo sa domnievajú, že môže vsádzať viac vrátiť peniaze, ktoré boli stratené. Či tak alebo onak, je táto otázka je potrebné brať vážne, a keď si myslíte, že ste vytvorili závislosť na hazardných hrách, potom by ste mali hľadať pomoc. Mali by ste kontaktovať zákaznícku podporu a oni vás prevedie krokmi by ste mali vziať a vziať veci do svojich rúk.

  • Ako sa uistiť, že budem dostávať e-maily od Genesis kasína?

  • To je veľmi jednoduché a všetko, čo potrebujete urobiť, je pridať GenesisCasino.com na vášho poskytovateľa, Safe Sender 'zoznamu.

  • Urobil som chybu, keď som zdieľal svoje osobné údaje pri registrácii. Čo mám robiť?

  • Keď zistíte, že niektoré podrobnosti, ktoré ste zdieľané s kasínom sú nesprávne, potom by ste mali okamžite kontaktovať kasíno. Buď môžete poslať e-mail na support@genesiscasino.com alebo prostredníctvom chatu. Podporné prostriedky budú viac ako radi, aby vám pomohol.

  • Má Genesis Casino má všetky potrebné licencie?

  •  Kasíno je prevádzkované Genesis Global Limited a je založená podľa zákonov Malty a regulovaná úradom Malta Gaming Authority s licenčným číslom MGA / B2C / 314/2015. Kasíno je licencovaná a regulovaná UK Gambling Commission s licenčné číslo 000-045235-R-324-169-008

  • Ako bezpečné je poslať osobné doklady do kasína?

  • Každý dokument kasíno prijíma je udržiavaná v bezpečnom prostredí a je prístupný iba vyšším bezpečnostným personálom.

  • Ako bezpečné sú moje dáta a moja činnosť v Genesis Casino?

  • V okamihu, keď sa prihlásite k svojmu účtu všetky vaše aktivita je chránený pomocou štandardnej šifrovacie technológie. To znamená, že všetky vaše osobné údaje a všetky aktivity na webovej stránke sú držané v tajnosti. Genesis Casino je celosvetovo uznávaný a je jedným z hlavných dôvodov pre to je preto, že poskytuje bezpečné, zodpovedné a bezpečné herné prostredie.

  • Čo je GDPR?

  • GDPR alebo všeobecné nariadenie o ochrane údajov určuje, ako firmy využívajú svoje osobné údaje. To môže obsahovať vaše meno, adresu alebo telefónne číslo, aby sme vymenovali niektoré z nich. Nižšie sme načrtli, ako to môže mať vplyv na vás.

  • Môžem mať nejaké osobné informácie vymazať?

  • Všetky informácie, ktoré sú uložené v databáze po nastavenú dobu 5 rokov nemožno meniť vôbec. Táto regulácia je daná prevenciu prania špinavých peňazí a financovania terorizmu poriadku. Majte na pamäti, že všetky informácie, ktoré kasíno má o vás budú zničené, akonáhle doba uchovávania uplynula.

  • Prečo kasíno potrebuje osobné údaje?

  • Kasíno je zo zákona povinný vám poskytnúť vysoko kvalitné služby. Kasíno môže spracovávať al osobné údaje, akonáhle sa dohodli, že budú poskytovať rovnaké. Pre ďalšie informácie, odporúčame vám skontrolovať na kasína ochrany osobných údajov.

  • Ako dlho trvá, než vykonať vklad?

  • Väčšina metód vkladov dostupných na Genesis kasína sú okamžité. To znamená, že akonáhle urobíte vklad budú peniaze prevedené na váš zostatok v priebehu niekoľkých minút. Niektoré metódy vkladu môže trvať dlhšiu dobu v závislosti na poskytovateľa, ktorý používate a vašu krajinu.

  • Ako vykonať vklad?

  • Prevedenie vkladu je veľmi jednoduchá, stačí nájsť tlačidlo vklad, ktorý je v hornej pravej strane každej stránky, alebo môžete prejsť na stránku Môj účet. K dispozícii sú rôzne spôsoby vkladu a budete musieť vybrať ten, ktorý vám vyhovuje najlepšie. Musíte si uvedomiť, že akonáhle si vyberiete spôsob vkladu, je nutné použiť rovnakú metódu, keď chcete vytvoriť výber. Genesis Casino ponúka tieto metódy vkladu: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe alebo bankovým prevodom. Ak narazíte na nejaké problémy pri pokuse vykonať vklad, mali by ste kontaktovať zákaznícku podporu pre ďalšiu pomoc.

  • Urobil som vklad, ale finančné prostriedky stále nie sú na mojom zostatku. Čo mám robiť?

  • Prvá vec, ktorú musíte urobiť, je skontrolovať, či peniaze boli odpočítané z vašej karty alebo účtu. Ak áno, potom by ste mali kontaktovať zákaznícku podporu a môžu sledovať peniaze a vyriešiť problém za vás. V niektorých prípadoch je nutné zaslať kópiu transakcie, takže zákazník agenti ho vyšetriť s poskytovateľom platby.

  • Ako bezpečné sú moje peniaze na Genesis Casino?

  • Genesis Casino poskytuje bezpečné a dôveryhodné prostredie pre svojich hráčov. Všetky vaše informácie sú zašifrované vďaka pripojenie SSL kasína použitie. To znamená, že iba ľudia, ktorí boli určené na čítanie informácií a nikto iný. Spôsoby platby, ktoré kasína použitie sú kompatibilné s PCI čo znamená, že vaše údaje o platobnej karte sú bezpečne manipulovať. sa používa prvotriedne technológie, aby zabezpečili, že vaše finančné údaje sú v bezpečí pred neoprávneným úpravám alebo používanie.

  • V akej mene môžem použiť, aby sa vklad na Genesis Casino?

  • Hráči všetci UK je potrebné použiť GBP, keď urobíte vklad na svoj účet. Ostatné meny, ktoré sú podporované v Genesis kasína sú: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Musíte si uvedomiť, že po prepojení menu k svojmu účtu, ak sa zaregistrujete na návštevu kasína, rovnako mena nie je možné v budúcnosti zmeniť.

  • Urobil som žiadosť o odstúpenie od zmluvy, ale ja som si to rozmyslel. Môžem ju zrušiť?

  • Áno, je možné zrušiť požiadavku na odstúpenie od zmluvy. Budete musieť zamieriť do sekcie Môj účet a kliknite na záložku Čakajúca výbery. Stačí sledovať inštrukcie a môžete zrušiť svoju požiadavku na odstránenie v žiadnom momente.

  • Mám problémy vykonaním výberu. Čo je zle?

  • Prvá vec, ktorú musíte urobiť, je skontrolovať, či všetky informácie, ktoré ste za predpokladu, že kasíno na registráciu je presné. To sú najčastejšie dôvody, prečo je odvolanie nedeje: · Nepodarilo sa vám overiť svoj účet. · Snažíte sa odvolať viac peňazí, než máte na svojej váhe · Číslo bankového účtu je nesprávna · Máte aktívny bonus, ktorý treba staviť Ak máte skontrolovať a zistil, že všetky informácie, ktoré sú v tej chvíli vám odporúčame, aby sa pokúsili otvoriť svoj účet v inom prehliadači. Ak problém pretrváva, posledným krokom je kontaktovať zákaznícku podporu a agenti budú snažiť vyriešiť váš problém.

  • Existujú nejaké poplatky za výbery zapojené?

  • K dispozícii je 2% manipulačné z poplatku zapojené vykonaním výberu. Predtým, než potvrdenie zrušenia budete informovaní o výške. Majte na pamäti, že pri žiadosti o odstúpení prijímate poplatkov rovnako. Existujú určité spôsoby platby, kde môže byť táto suma nižšia, než je táto.

  • Môžem použiť bonusu na všetky kasínové hry?

  • Niektoré bonusy sú obmedzené na určité hry, zatiaľ čo iní môžu vzťahovať na akúkoľvek hru. Predtým, než sa zobrazí bonusu by ste mali skontrolovať bonusové podmienky ako prvý.

  • Môžem vzdať bonus?

  • Áno, môžete vzdať bonus, než začnete hrať. Môžete dokonca vzdať bonus, akonáhle ste začali hru a stavil. Musíte si uvedomiť, že ak sa rozhodnete k tomu, že všetky výhry budú vzdania sa taky, a budú všetky straty sa odpočíta od svojej skutočné peniaze. Za týmto účelom sa, že budete musieť ísť do sekcie Môj účet a potom Balance a kartu Bonus a kliknite na tlačidlo, prepadá 'pod aktívnym bonus.

  • Aké sú stávkové požiadavky pre bonus?

  • Bonus dostanete, keď urobíte vklad je len peniaze navyše, kasíno vás odmení, takže môžete hrať dlhšie a vyskúšať viac hier. Každá z týchto bonusov, ktoré kasíno ponúka prísť s stávkové požiadavky, ktoré je nutné splniť, ako budete môcť vykonať výber. Bonusy a bezplatné hry od Genesis kasína treba staviť 40 krát, pokiaľ nie je uvedené inak. Môžete vykonať výber, než ste stavili bonus, ale to znamená, že stratíte bonusu a všetky výhry taky.

  • Môžem hrať hry zadarmo?

  • Áno môžeš. Niektoré hry možno hrať v demo verzii, zatiaľ čo iní nemôžu. To je zvyčajne prípad s živými hrami, kde sú všetky miesta tabuliek výhradne pre platiacich hráčov.

  • Ako aktivovať otáčania zadarmo?

  • Čas od času kasína ocenenie jeho verní hráči s niektorými otáčania zadarmo vyskúšať novú hru. Aktivácia otáčania zdarma je veľmi jednoduché. Je len potrebné sa prihlásiť do hry a budete dostávať oznámenia zobrazujúci počet voľných otočení ste bola udelená.

  • Sú kasínové hry spravodlivé a náhodné?

  • Skutočnosť, že Casino hry z dobre uznávaných a dôveryhodných poskytovateľov hovorí za všetko. Všetky hry boli testované v jednej zo svetovo najviac skúsených a dôveryhodné hernými skúšobných laboratóriách zvanej technickej Systems Testing, ktorý je súčasťou hernej Laboratories International. Tiež hry boli schválené eCOGRA, ktorá je medzinárodne akreditované skúšobné agentúra so sídlom v Londýne. To znamená, že generátor náhodných čísel je 100% istý a nestranný.

  • Aký softvér poskytovatelia možno nájsť na Genesis Casino?

  • V Genesis Casino nájdete hry jedny z najlepších poskytovateľov niekedy vrátane NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive Play n`Go a evolúciu softvéru.

  • Čo sa stane, keď stratím pripojenie k internetu počas hrania hry?

  • keď stratíte spojenie sa nič nedeje. Hra sa hrá v pauze a potom, čo znovu pripojenie, ktoré bude pokračovať tam, kde ste prestali na prvom mieste. Nestratíte svoje peniaze kvôli odpojeniu.

  • Mám protokolovanie ťažkosti na môj účet?

  • Používate pravdepodobne nesprávne prihlasovacie údaje alebo možno Caps Lock je zapnutý, na klávesnici. V prípade, že ste zabudli heslo, môžete sa pokúsiť ich obnoviť pomocou Zabudnuté heslo odkaz v ponuke Pomocník. Ak problém pretrváva, potom vám odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu pre ďalšiu pomoc.

  • Hrať teraz ($1,000 prémia)