Online kasíno
onlinecasinorank.sk
  • Kasína podľa meny
  • Kasína podľa krajiny
  • Kasínový bonus
  • Kasínové hry
  • Možnosti vkladu
  • Správy

CasinoCasino is not available in your country.

CasinoCasino

CasinoCasino Online kasíno Recenzia 2020 - Faq

  • Hotovostný bonus
Bonus$200
8Hodnotenie

Faq

Sme získali odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa CasinoCasino v našom FAQ.

📌 Ako prebieha proces registrácie v CasinoCasino prácu?

  • Ak ste nikdy nehral na CasinoCasino než je treba, aby účet. Registračný proces je veľmi jednoduché. Musíte vybrať striebro, evidenciou 'tlačidlo v hornej časti stránky na webe. Stačí len vyplniť v požadovaných odboroch a čakať na potvrdzovací e-mail. Po obdržaní e-mailu stačí nasledovať odkaz a súhlasiť s podmienkami kasína a ochrany osobných údajov.

  • 📌 Čo robiť v prípade, že nemôžem zaregistrovať v kasíne?

  • Kedykoľvek narazíte na problémy alebo akékoľvek otázok môžete kontaktovať tím podpory. Môžete ich kontaktovať prostredníctvom live chatu alebo e-mailom. Môžete si tiež nájsť na +356 2034 1581, ale pamätajte, hovor môže byť medzinárodná, takže to môže zahŕňať niektoré poplatky.

  • 📌 Čo overovacieho procesu pri CasinoCasino patrí?

  • Každý nový účet, ktorý je vytvorený je neoverená na začiatku. Za účelom overenia účtu hráč potrebuje na potvrdenie ich identity. Každý hráč musí overiť svoj účet, akonáhle je súčet ich výhry dosiahne $ 2000 alebo viac. Budete musieť poslať kópie dokumentov prostredníctvom e-mailu alebo live chate. Kasíno si vyhradzuje právo overiť žiadosť identity v žiadnom bode.

  • 📌 Kto nemôže otvoriť účet u CasinoCasino?

  • Niektorí ľudia sa nesmie otvoriť účet u CasinoCasino z právnych dôvodov. Tu je zoznam zakázaných krajín: Mexiko, Mjanmarsko, Laos, Lotyšsko, Kuvajt, Indonézia, Irán, Izrael, Taliansko, Irak, Hong Kong, Maďarsko, Guyana, Francúzska, Ekvádor, Estónsko, Kambodža, Česká republika, Afganistan, Albánsko, Alžírsko, Angola, Zimbabwe, Jemen, Uganda, USA, Taiwan, Turecko, Singapur, Južná Kórea, Španielsko, Sudán, Sýria, Rumunsko, Rusko, Pakistan, Panama, Papua Nová Guinea, Filipíny, Portugalsko, Namíbie, Nicaragua a Severná Kórea. Ak žijete v jednej z týchto krajín potom sme strach, že nie je dovolené užívať hier v tomto kasíne.

  • 📌 Kto môže hrať na CasinoCasino?

  • Každý, kto je starší ako 18-tich nemá otvoriť účet u CasinoCasino. Ak ste mladší, alebo žijete v jednej z krajín, ktoré sú obmedzené potom nie je dovolené hrať na CasinoCasino.

  • 📌 môžem hrať o skutočné peniaze na CasinoCasino?

  • Áno, môžete hrať veľa hier v CasinoCasino s reálnymi peniazmi. Budete potrebovať na otvorenie účtu a akonáhle bude váš účet overený, môžete prihlásiť, vykonať vklad a hrať svoju hru voľby. Existuje množstvo dostupných platobných systémov, ktoré robia vklad a výber finančných prostriedkov veľmi jednoduché.

  • 📌 Má kasíno mať licenciu?

  • CasinoCasino je legálne a dôveryhodné kasína. Má licenciu na prevádzkovanie Malty zo Gaming Authority, britskej Komisie pre hazardné hry a Spelinspektionen, švédskeho úradu pre hazardné hry.

  • 📌 Aké hry môžem hrať na CasinoCasino?

  • Veľa rôznych hier sú k dispozícii v kasíne od poskytovateľov najvyššej úrovne. Všetky hry možno nájsť v hale kasína a mierne sa líši od krajiny ku krajine. Všetky hry sú rozdelené do kategórií, a môžete nájsť rôzne výherné automaty, video sloty, jackpoty, živé hry a stolové hry, aby sme vymenovali niektoré z nich.

  • 📌 Existujú nejaké nástroje k dispozícii na pomoc hráčom hrať zodpovedne?

  • Jediný spôsob, ako si kasínové hry je, keď budete hrať zodpovedne. Na CasinoCasino môžete nájsť nástroje, ktoré pomôžu hráčom vsádzať zodpovedne. Všetci hráči sa odporúča využiť týchto nástrojov. Existujú rôzne sekcie, kde môžete zistiť, ako obmedziť sami. Existujú lehoty, staviť limity, obmedzenia strát a depozitné limity. Môžete tiež nastaviť časové limity a self-vylúčenie sa z hazardu.

  • 📌 Je môj herný monitorované?

  • Áno, každá hra hra je monitorovaný za účelom ochrany hráčov. K dispozícii je celý tím, ktorý venuje svoj čas na sledovanie hry a aktivity na účte. V prípade, že sa vyskytnú nejaké problémy so tím bude kontaktovať hráčov.

  • 📌 môžem dať pauzu od hazardu?

  • Áno, máte možnosť dať pauzu, kedykoľvek budete chcieť. Môžete aktivovať časový limit na účte a tie sú dobré ísť. To je jeden zo zodpovedných herných nástrojov, ktoré môže využiť a vziať prestávku od hazardu. Existujú rôzne časové rámce si môžete vybrať zo. Môžete začať výberom 24 hodinový časový limit, potom 1 timeout týždeň, 4 týždne časového limitu alebo 6 timeoutu týždeň. V časti Časový limit sa môžete dostať do sekcie s vlastným vylúčenie rovnako. Ak vyberiete self-vylúčenie nebudete môcť prihlásiť k svojmu účtu. Ak budete potrebovať pomoc, môžete kontaktovať zákaznícku podporu a budú vás prevedie celým procesom.

  • 📌 Čo môžem robiť v prípade, že som vytvoriť nejaký problém hazardu?

  • Je bežné, že vyvinúť problém hazardu a prvým krokom je priznať, že máte jeden. Môžete sa obrátiť na zákaznícku podporu, ak si myslíte, že máte problém so stávkovaním. Podporný tím vám pomôže pri dočasnom pozastavení svojho účtu, alebo v najhoršom prípade budú uzatvárať účet pre vás natrvalo. Tiež by ste mali prestať sledovať kasína zo sociálnych médií, takže nebudete v pokušení hazard.

  • 📌 na koho sa obrátiť v prípade, nemôžem nájsť moja otázka uvedený v FAQ?

  • Môžete sa vždy obrátiť na zákaznícku podporu, ak máte nejaké otázky alebo problémy. Môžete poslať e-mail alebo spustiť live chat. Odporúčame, aby ste sa čo najviac informácií ako je to možné, a budú vás tak rýchlo, pomáhať, ako je to možné. sú kontaktné CasinoCasino dostupné možnosti

  • 📌 Čo?

  • Existujú rôzne spôsoby, ako sa môžete dostať do kontaktu s pracovníkmi v kasíne. Môžete hovoriť s členom kasína po telefóne, stačí vytočiť +356 2034 1581, ale prosím na vedomie, že poplatky za medzinárodné môže znamenať. Ďalším spôsobom, ako sa im poslať e-mail alebo spustiť live chat z internetových stránkach kasína.

  • 📌 Čo dennú dobu môžem kontaktovať zákaznícku podporu?

  • Zákaznícka podpora je k dispozícii 24/7 po celý rok. Môžete poslať e-mail kedykoľvek a doba odozvy je pár hodín. Pre podporu telefónu a live chat otváracia doba je 8 do 1am. Kasíno ponúka podporu v niekoľkých jazykoch vrátane anglicky, švédsky, fínsky, nemecky a nórčine.

  • 📌 Je live chat mobile friendly?

  • Live chat je k dispozícii na akomkoľvek zariadení, ktoré používate na hranie v kasíne.

  • 📌 Ako vykonať vklad a aká je minimálna čiastka pre vklady?

  • Akonáhle sa prihlásite k svojmu účtu môžete kliknúť na, Hrať teraz 'alebo, vklad'. Ak zvolíte možnosť vkladu, budete presmerovaný na stránku vkladu, kde môžete nájsť rôzne metódy vkladov a vybrať ten, ktorý vám vyhovuje. Väčšina metód vklad pripíše prostriedky na účte takmer okamžite. Minimálna suma je 10 $ za vklad, len pri použití bankového prevodu je minimálny vklad je 30 $.

  • 📌 Ako vykonať výber?

  • Vykonaním výberu v CasinoCasino je jednoduchá a rýchla. Zvoliť spôsob výberu, ktorý najlepšie vyhovuje. Spôsob odvolanie musí byť rovnaký ako metódu vkladu, alebo si môžete vybrať bankovým prevodom. Požiadavka na výber sú spracované do 24 hodín v pracovných dňoch.

  • 📌 Existuje poplatok za vklady a výbery?

  • Na CasinoCasino môžete vykonať vklad alebo odstúpenie od zmluvy bez platenia akýchkoľvek ďalších poplatkov. Aby boli oprávnené na voľný platobné služby kasína, hráči sa odporúča zdržať sa, že často aj malé sumy, keďže tieto druhy platieb možno spracovanie poplatkov.

  • 📌 Prečo nemôžem vybrať svoje prostriedky?

  • Existujú určité prípady, keď hráč nie je schopný vykonať výber.  Ak je aktívna bonus stále pokračuje, je potrebné na splnenie požiadaviek na pretočenie, než budete môcť urobiť výber.  Ak je váš zostatok hotovosti nemôže podporiť požiadavku na odstúpenie od zmluvy. Môžete vykonať iba odstúpenie od peňažných prostriedkov a nie z vášho bonusu. Ak váš spôsob odobratia nezodpovedá metódu vkladu. Keď vaše metóda záloha nie je k dispozícii na stránke pre odstúpenie od zmluvy, potom musíte zvoliť možnosť Bankový prevod. Ak je váš požiadavka na odstúpenie od zmluvy je nižšia ako minimálna povolenej sumy. S každou metódu pre odstúpenie od zmluvy je minimálna suma, ktorú môžete požiadať, ktorý je jasne uvedené. Ak máte stále problémy, mali by ste sa obrátiť na zákaznícku podporu.

  • 📌 Je to bezpečné vykonať platbu?

  • CasinoCasino má najmodernejšie platformy, ktorá robí váš zážitok v bezpečí. Oni používajú šifrovacie technológiu, ktorá chráni vaše osobné a finančné podrobnosti.

  • 📌 existujú systémové požiadavky pre hráčov?

  • Existuje niekoľko starých hier, ktoré bežia na blesk, takže budete potrebovať, aby mohol s cieľom hrať tie hry. V opačnom prípade, kasíno platforma je moderný a môže sa prispôsobiť akýmkoľvek zariadením. Väčšina prehliadačov bude môcť podporiť svoju hru a tam sú aj mobilné verzie na mnoho hier, ktoré možno prehrávať na smartphonu alebo tabletu.

  • 📌 Musím stiahnuť softvér?

  • Nemusíte sťahovať kasíno softvér, môžete použiť okamžité prehrávanie.

  • 📌 Čo sa stane, keď stratím pripojenie k internetu počas hrania hry?

  • CasinoCasino je pripravený na neočakávané situácie, ako je tento. Prihlásenie a zaznamenať vaše hranie a všetky vaše stávky. Takže, akonáhle Internet je späť a beh sa môžete vrátiť a pokračovať v hre. Hra sa načíta v presne rovnakom okamihu, kedy stratil spojenie. Ak sa vám nepodarí dokončiť hru do 30 dní, bude poskytovateľ hra urobí za vás a vy budete prijímať výhry ak existujú.

  • 📌 Hra zmrazil potom, čo som sa stavil a nemôžem vidieť výsledok, čo môžem robiť?

  • Problém sa dá vyriešiť jednoducho stránku obnoviť. Potom, čo ste urobil, že budete mať možnosť vidieť výsledok a pokračovať v hre. Ak to nepomôže, môžete kontaktovať zákaznícku podporu a oni vás prevedie. Bolo by ideálne, ak budete mať snímku obrazovky a zdieľať ich s zákazníckej podpory, že tak budú môcť rýchlo vyriešiť váš problém.

  • 📌 Čo sa stane, keď hru nemožno načítať?

  • Niekedy hráči majú problémy nakladania alebo hranie hier. V takýchto prípadoch si môžete vyskúšať pár vecí na vyriešenie problému. Môžete vymazať súbory cookie a vyrovnávaciu pamäť. Môžete aktualizovať najnovšiu verziu svojho prehliadača. Môžete nainštalovať alebo zapnúť blesk, ak sa snažíte hrať staršie hry. Ak máte stále problémy po tom, čo ste sa snažil všetko, čo bolo uvedené vyššie, mali by ste kontaktovať zákaznícku podporu. Budú určite problém vyriešiť za vás.

  • 📌 Čo ponúka uvítací bonus?

  • CasinoCasino je veľmi štedrý na každý nový hráč. Milujú pokaziť svojich nových zákazníkov tým, že zdvojnásobí svoj vklad. Casino ponúka 100% zápas vklad bonus, ktorý ide až do výšky € 100.

  • 📌 Existujú nejaké pravidelné propagačné akcie na CasinoCasino?

  • CasinoCasino stará o svojich stálych zákazníkov príliš. Ponúkajú exkluzívny 10% cashback na svojich verných hráča. Dobrá vec je, že neexistujú žiadne požiadavky na stávkovanie, pokiaľ ide o cash back. Dostanete skutočné peniaze a môžete ho použiť tak, ako chcete. To znamená, že aj na zlý deň, nestratíte všetko pri CasinoCasino. To nie je všetko, pokiaľ ide o povýšenie. Raz týždenne pravidelné hráči môžu získať Mystery Spin. Každý týždeň môžete získať celý rad tajomstvo otočenie zadarmo na novú hru.

  • 📌 Existujú nejaké turnaja v CasinoCasino?

  • Každý mesiac sa hráči môžu tešiť na nový turnaj v CasinoCasino. Ak chcete vyhrať, musíte dodržiavať pravidlá, hrať hry zapojené a byť lepší ako ostatní hráči. Na konci každej súťaže víťazi dostanú vecné ceny.

  • 📌 Je bonusu automaticky pridal do svojho účtu?

  • Ak vyhráte v niektorej z výberových CasinoCasino, bude bonus výhra automaticky prevedená na váš účet. Cash back je udeľovaná automaticky tiež, ale musíte ju najprv aktivovať. Ďalšie bonusy, ktoré sú ponúkané CasinoCasino potrebou byť aktivovaný prvýkrát rovnako. Proces aktivácie je naozaj jednoduchá. Musíte byť prihlásený k svojmu účtu ako prvý. Potom môžete ísť do menu na ľavej strane a na karte cash back, môžete aktivovať cash back a na karte bonus môžete aktivovať ďalšie bonusy. Bonusový systém v tomto kasíne je pravdepodobne jedným z najlepších tam. Keď urobíte vklad, budú finančné prostriedky idú do svojho cash peňaženky a pri aktivácii bonus prostriedky pôjdu do svojho bonusového peňaženky. Keď začnete hrať svoje stávky bude prevzatá z vašej hotovosti peňaženky ako prvý. To je dobré, pretože ak prehráte, môžete pokračovať v hre so svojim bonusových peňazí, ale ak vyhráte, môžete zrušiť bonus. To znamená, že tam nebudú žiadne stávkové požiadavky, ktoré treba splniť.

  • 📌 Má bonus nejaké stávkové požiadavky na CasinoCasino?

  • Áno, tam je 40 x stávkovanie požiadavkou pre každého bonusu a. Stávkové požiadavky musia byť splnené do 30 dní. Na účely tohto argumentu, povedzme, že budete robiť zálohu vo výške € 10, potom budete musieť staviť € 400 do 30 dní. Nemožno vykonať výber, než splníte stávkové požiadavky. Tam je vždy možnosť zrušiť bonus, ale to bude mať za následok vám stratí bonusové fondy.

  • 📌 Aké hry môžem hrať s bonusovými peniazmi?

  • Môžete hrať akúkoľvek hru, ktorú chcete so svojím bonusových peňazí, s výnimkou živých kasínových hier. Musíte si uvedomiť, že nie každá hra bude počítať rovnaký smerom stávkových požiadaviek. Tieto stávky, ktoré urobíte na sloty budú počítať na 100% k stávkových požiadaviek. Tieto hry sú vylúčené stávkovanie požiadavky aj keď: Blood Suckers, túžbu, Dragon Island, Dead or Alive, egyptskej Heroes, Jackpot Jester 50k, Jungle Spirit, Jackpot Jester Wild Nudge, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels Extreme Heat, naložený, Super Monopoly Money, Tajomstvo kameňov Simsalabim, pyramída: Pátranie po nesmrteľnosti, 1429 nepovolené morí a prianím master.  

  • 📌 Sú moje osobné údaje v bezpečí?

  • Všetky vaše dáta sú držané v tajnosti vďaka najvyššej úrovni kasína šifrovanie. Všetky vaše osobné údaje sú uložené na zabezpečených serveroch, ktoré sú prístupné prostredníctvom dôveryhodné členmi iba kasína. Kasíno nikdy zdieľať alebo predávať vaše osobné informácie tretím stranám.

  • 📌 Má používanie casino cookies?

  • Kasíno používa cookies pre jedinú vec, aby aj naďalej zlepšovať kasíno. Tieto cookies sa len zaregistrovať informácie o svojej činnosti. Musíte si byť vedomí toho, že iné webové stránky tretích strán, ktoré odkazujú na CasinoCasino na reklamné účely môžu tiež používať cookies.

  • 📌 Prečo musím zaradiť svoje osobné údaje?

  • Ak chcete plne využiť CasinoCasino potom musí obsahovať vaše osobné údaje, keď sa zaregistrujete. To je spôsob, ako dokázať, že ste plnoletí hazardovať napríklad.

  • 8Hodnotenie
    Online Casino

    Rýchle fakty o kasínach

    Partnerský program (1) +
    CasinoCasino Affiliates
    Možnosti výberu (4) +
    Jazyky (2) +
    angličtina
    švédčina
    Krajiny (138) +
    Andorra
    Anguilla
    Argentína
    Arménsko
    Aruba
    Azerbajdžan
    Bahamy
    Bahrajn
    Bangladéš
    Barbados
    Belize
    Benin
    Bermudy
    Bhután
    Bielorusko
    Bolívia
    Bosna a Hercegovina
    Botswana
    Brazília
    Brunej
    Burkina Faso
    Burundi
    Chorvátsko
    Cyprus
    Dominikánska republika
    Dánsko
    Džibutsko
    Egypt
    Eritrea
    Etiópia
    Fidži
    Fínsko
    Gabon
    Gambia
    Ghana
    Gibraltár
    Grenada
    Gruzínsko
    Grécko
    Grónsko
    Guatemala
    Guinea
    Haiti
    Honduras
    India
    Island
    Jamajka
    Japonsko
    Jordánsko
    Južná Afrika
    Kajmanie ostrovy
    Kamerun
    Kanada
    Kapverdy
    Katar
    Kazachstan
    Keňa
    Kirgizsko
    Kiribati
    Kolumbia
    Komory
    Konžská demokratická republika
    Kostarika
    Kuba
    Lesotho
    Libanon
    Libéria
    Litva
    Luxembursko
    Macao – OAO Číny
    Madagaskar
    Malajzia
    Malawi
    Maldivy
    Mali
    Malta
    Maroko
    Maurícius
    Mjanmarsko
    Moldavsko
    Monako
    Mongolsko
    Mozambik
    Nauru
    Nemecko
    Nepál
    Niger
    Nigéria
    Nový Zéland
    Nórsko
    Omán
    Ostrov Man
    Palau
    Palestínske územia
    Paraguaj
    Peru
    Pobrežie Slonoviny
    PoľskoRakúsko
    Rwanda
    Salvádor
    Samoa
    San Maríno
    Saudská Arábia
    Senegal
    Severné Macedónsko
    Seychely
    Sierra Leone
    Slovensko
    Slovinsko
    Somálsko
    Spojené arabské emiráty
    Srbsko
    Srí Lanka
    Surinam
    Svazijsko
    Tadžikistan
    Tanzánia
    Thajsko
    Togo
    Tokelau
    Tonga
    Tunisko
    Turkménsko
    Tuvalu
    Ukrajina
    Uruguaj
    Uzbekistan
    Venezuela
    Vietnam
    Zambia
    Írsko
    Čad
    Čierna Hora
    Čile
    Čína
    Švajčiarsko
    Švédsko
    Typy podpory (2) +
    Kasína (2) +
    Meny (2) +
    eur
    švédskych korún
    8Hodnotenie
    OdkazyZávislosť na hazardných hráchPrehlásenieZodpovedné hranieZásady ochrany osobných údajovObchodné podmienkySitemap
    Online Casino Rank je portál nezávislých online hier, ktorý poskytuje aktuálne a presné informácie o svete online kasín.
    © onlinecasinorank.sk 2020