Online kasíno
onlinecasinorank.sk
  • Kasína podľa meny
  • Kasína podľa krajiny
  • Kasínový bonus
  • Kasínové hry
  • Možnosti vkladu
  • Správy

Betsson is not available in your country.

Betsson

Betsson Online kasíno Preskúmanie 2021 - Faq

  • Fantastická športová sekcia Neobmedzené výbery
Bonus$100
7.92Hodnotenie

Faq

Zhromaždili sme odpovede na najčastejšie otázky o spoločnosti Betsson v časti FAQ.

📌 Musím sa zaregistrovať na účet?

  • Ak chcete vyskúšať niektoré hry v zábavnom režime, môžete tak urobiť bez registrácie účtu. Ak však chcete hrať o skutočné peniaze, musíte sa zaregistrovať.

  • 📌 Prečo musím zdieľať svoje osobné údaje pri registrácii?

  • Betsson Casino sa snaží poskytovať najvyššiu úroveň služieb a udržiavať najvyššiu úroveň bezpečnosti pre všetkých svojich hráčov. Z tohto dôvodu musia identifikovať každého zákazníka, ktorý sa zaregistruje v kasíne.

  • 📌 Sú moje osobné údaje v bezpečí?

  • Betsson Casino využíva najmodernejšie bezpečnostné opatrenia na ochranu všetkých vašich citlivých informácií. Všetky transakcie obsahujúce citlivé informácie medzi prehliadačom a kasínovými servermi sú šifrované.

  • 📌 Kde nájdem informácie o spoločnosti?

  • Ak sa chcete dozvedieť niečo viac o spoločnosti, nájdete informácie v sekcii About na webe.

  • 📌 Existujú nejaké vekové obmedzenia pre založenie účtu?

  • Maloletí do 18 rokov si nemôžu otvoriť účet v kasíne Betsson.

  • 📌 Snažím sa zaregistrovať na účet, ale hovorí, že moje údaje sú už použité. Čo môžem urobiť?

  • Ak dostanete správu, že vaše údaje už boli v kasíne použité, pravdepodobne ste si už v kasíne vytvorili účet. Mali by ste sa pokúsiť obnoviť svoj účet kontaktovaním podpory zákazníkov.

  • 📌 Môj aktivačný odkaz nefunguje. Čo mám robiť?

  • Ak odkaz, ktorý ste dostali z kasína, nefunguje, skúste ho skopírovať a prilepiť na panel s adresou v prehliadači.

  • 📌 Môžem mať viac ako jeden účet v kasíne Betsson?

  • Môžete sa zaregistrovať na jeden účet iba v kasíne Betsson. V prípade, že máte viac účtov, kontaktujte zákaznícku podporu.

  • 📌 Je možné po registrácii zmeniť niektoré osobné údaje?

  • Niektoré informácie je možné neskôr zmeniť vrátane adresy, e-mailovej adresy alebo telefónneho čísla.

  • 📌 Nemôžem sa prihlásiť do svojho účtu. Čo mám robiť?

  • Ak máte problémy s prihlásením do svojho účtu, pravdepodobne ste nesprávne zadali svoje heslo.

    • Skontrolujte, či zadávate správne používateľské meno a heslo.
    • Uistite sa, že kláves Caps Lock nie je zapnutý.
    • Ak problém pretrváva, požiadajte o ďalšiu pomoc zákaznícku podporu.
  • 📌 Zabudol som svoje heslo. Môžem získať nový?

  • Keď sa pokúsite prihlásiť do svojho účtu, kliknite na odkaz „Zabudnuté používateľské meno a heslo“ a budete presmerovaný na novú stránku, kam musíte zadať svoj e-mail. O pár minút dostanete e-mail s ďalšími pokynmi.

  • 📌 Môžem svoj účet zatvoriť a ako na to?

  • Ak chcete zrušiť svoj účet, musíte sa obrátiť na zákaznícku podporu, ktorá vás prevedie týmto procesom.

  • 📌 Môžem si otvoriť účet pre niekoho iného?

  • Účet si môžete otvoriť iba pre seba a nie pre nikoho iného.

  • 📌 Nedostal som aktivačný odkaz, čo mám robiť?

  • Ak nemôžete nájsť e-mail s aktivačným odkazom v doručenej pošte, mali by ste skontrolovať priečinok so spamom.

  • 📌 Ako overiť môj účet?

  • Jediným spôsobom, ako overiť svoj účet, je poslať kópie právnych dokumentov do kasína. Toto je veľmi dôležitý proces, ktorým musíte prejsť. Dokumenty by ste mali odovzdať pomocou funkcie bezpečného odovzdávania dokumentov, ktorá je vo vašom online profile.

  • 📌 Ktoré dokumenty môžem použiť na overenie svojho účtu?

  • Musíte poslať dokumenty, ktoré môžu preukázať vašu totožnosť, napríklad preukaz totožnosti, pas alebo vodičský preukaz. Kópia, ktorú pošlete do kasína, musí byť zreteľná a váš obrázok by mal byť viditeľný. Musíte tiež poslať dôkaz o svojej totožnosti a môžete tak urobiť zaslaním kópie nedávneho účtu za elektrinu alebo výpisu z účtu. V niektorých prípadoch budete musieť poskytnúť dôkaz o spôsobe platby, ktorý používate, a v závislosti od toho, čo používate, budete možno musieť poslať snímku obrazovky alebo kópiu svojej kreditnej alebo debetnej karty.

  • 📌 Čo robí kasíno s dokumentmi, ktoré posielam?

  • Všetky dokumenty prijaté v kasíne Betsson sú uložené na zabezpečenom serveri s obmedzeným prístupom. A čo viac, kasíno vás požiada o pokrytie citlivých údajov vo všetkých dokumentoch, ktoré odovzdáte.

  • 📌 Ako dlho trvá overenie môjho účtu?

  • Po nahraní vašich dokumentov budú spracované do 24 hodín. Dostanete upozornenie, či bol váš účet schválený alebo nie. V niektorých prípadoch si od vás kasíno môže vyžadovať ďalšie dokumenty.

  • 📌 Čo sa stane, ak nemôžem poskytnúť požadované dokumenty?

  • Ak nemôžete poskytnúť požadované dokumenty na overenie svojho účtu, kasíno môže uvaliť obmedzenia na vašu hernú aktivitu. Betsson Casino chce poskytnúť všetkým svojim hráčom bezpečné prostredie az tohto dôvodu musia overiť váš stávkový účet.

  • 📌 Ako vložiť na môj účet v kasíne Betsson?

  • Najprv sa musíte prihlásiť do svojho účtu a najskôr kliknúť na tlačidlo „Vklad“, ktoré sa nachádza v hornej časti stránky. Otvorí sa nové okno so všetkými dostupnými spôsobmi vkladu. Vyberte si ten, ktorý je pre vás najpohodlnejší, a podľa jednoduchých pokynov vkladajte na svoj účet v kasíne.

  • 📌 Musím pri vklade platiť akékoľvek provízie?

  • Betsson Casino neúčtuje žiadne poplatky ani pri vklade, ani pri výbere. V každom prípade môže spôsob platby, ktorý používate, účtovať určité poplatky.

  • 📌 Aké spôsoby vkladu sú k dispozícii v kasíne Betsson?

  • Keď sa prihlásite na svoj účet, môžete prejsť na stránku Vklad a zobraziť všetky dostupné spôsoby platby. Nezabudnite však, že niektoré možnosti platby nemusia byť vo vašej krajine dostupné.

  • 📌 Môžem vkladať na účet niekoho iného?

  • Nie, môžete vložiť na svoj účet iba pomocou spôsobu platby, ktorý je držaný vo vašom mene.

  • 📌 Ak mám povolenie používať kreditnú kartu niekoho iného, môžem s ňou vkladať?

  • Jediný spôsob, ako vložiť na svoj účet, je použitie spôsobu platby, ktorý je držaný vo vašom mene.

  • 📌 Môžem na vklad použiť bitcoiny?

  • Bitcoiny nie sú v Betsson Casino akceptované ako spôsob platby. Môžete prejsť na stránku Vklad a zobraziť všetky dostupné spôsoby platby, aby ste si mohli vybrať ten, ktorý je pre vás najvhodnejší.

  • 📌 Môžem použiť Paysafecards na vloženie vkladu?

  • Áno, vklad môžete vykonať v kasíne Betsson pomocou karty Paysafecard. Jediné, čo musíte skontrolovať, je to, či sú Paysafecard k dispozícii tam, kde bývate.

  • 📌 Môžem použiť Trustly na vloženie vkladu?

  • Áno, ak je váš účet zaregistrovaný vo Veľkej Británii, Švédsku, Fínsku alebo Poľsku, na vklad môžete použiť Trustly.

  • 📌 Nemôžem pridať nový účet Neteller alebo Skrill na vloženie?

  • Môžete mať iba jeden účet Skrill alebo Neteller, takže ak ste už jeden zaregistrovali vo svojom kasínovom účte, nebudete si môcť pridať ďalší.

  • 📌 Ako rýchlo sa môj vklad odrazí na mojom účte v kasíne?

  • Po vložení sa doba uloženia môže líšiť v závislosti od spôsobu, ktorý používate.

  • 📌 Môj vklad nedosiahol môj účet. Prečo je to tak?

  • Ak ste uskutočnili vklad, ale po chvíli nevidíte prostriedky premietnuté do vášho účtu, mali by ste sa obrátiť na zákaznícku podporu a požiadať o ďalšiu pomoc.

  • 📌 Ako uskutočniť výber?

  • Ak chcete požiadať o výber, musíte sa prihlásiť do svojho účtu a prejsť do časti Výber. Vyberte spôsob platby, ktorý je pre vás najvýhodnejší, zadajte sumu, ktorú chcete vybrať, a postupujte podľa jednoduchých pokynov.

  • 📌 Existujú minimálne a maximálne sumy na výber?

  • Každý spôsob platby má minimálnu a maximálnu požadovanú sumu výberu. Ak idete na stránku s výberom a vyberiete si preferovaný spôsob platby, mali by ste jasne uviesť minimálnu a maximálnu sumu.

  • 📌 Čo sú to kódy IBAN a SWIFT?

  • IBAN je medzinárodné číslo bankového účtu a SWIFT je medzinárodný kód vašej banky.

  • 📌 Ako rýchlo sa vybavuje žiadosť o výber?

  • Vo väčšine prípadov sa výbery spracúvajú do 24 hodín od pôvodnej žiadosti. Na druhej strane čas potrebný na dosiahnutie prostriedkov na váš účet závisí od spôsobu platby, ktorý používate. eWallets ponúkajú najrýchlejší prenos, ktorý môže byť okamžitý, av niektorých prípadoch to môže trvať až 24 hodín, zatiaľ čo iné spôsoby platby môžu trvať 3 až 5 dní.

  • 📌 Pri pokuse o vloženie kreditnou kartou sa vyskytla technická chyba. Prečo je to tak?

  • Ak sa niečo podobné stane, uistite sa, že ste zadali správne údaje o kreditnej karte a či máte na svojom bankovom účte dostatok finančných prostriedkov. Ak problém pretrváva, mali by ste sa obrátiť na zákaznícku podporu o ďalšiu pomoc.

  • 📌 Je možné zrušiť výber?

  • Ak požadujete výber, kasíno musí spracovať prostriedky. Zvyčajne to trvá najviac 24 hodín, toto je čakajúce obdobie, kedy môžete odvolať výber. Po uvoľnení prostriedkov nemôžete svoju žiadosť zrušiť.

  • 📌 Moje prostriedky nedosiahli môj bankový účet. Prečo je to tak?

  • Ak uplynul predpokladaný časový rámec a finančné prostriedky ste ešte nedostali, mali by ste sa obrátiť na podporu zákazníkov.

  • 📌 Čo sú to „zamknuté peniaze“?

  • Ak sú vaše prostriedky dostupné pod „uzamknutými peniazmi“, znamená to, že máte aktívny bonus, ku ktorému sú tieto prostriedky uzamknuté.

  • 📌 Aké sú minimálne a maximálne sumy vkladu?

  • Keď na svojom účte pôjdete do sekcie vkladu, nájdete vedľa každého spôsobu platby jasne a jasne uvedené maximálne a minimálne sumy.

  • 📌 Prečo bol môj výber zrušený?

  • Váš výber môže byť zrušený z mnohých dôvodov, najbežnejším je však to, že sa vám nepodarilo splniť stávkové požiadavky.

  • 📌 Môžem hrať kasínové hry bez toho, aby som musel vkladať prostriedky?

  • Takmer všetky hry v kasíne Betsson sú k dispozícii v demo režime. To znamená, že môžete hrať všetky hry bez toho, aby ste museli vkladať. Kasíno vám poskytne virtuálne peniaze, ktoré môžete použiť na hranie akejkoľvek hry, ktorú chcete. Je to skvelý spôsob, ako precvičiť novú stratégiu alebo zistiť, ako hra a jej funkcie fungujú.

  • 📌 Ako sa môžem naučiť hrať kasínové hry?

  • Keď sa zaregistrujete do kasína Betsson, môžete vyskúšať každú hru v zábavnom režime. To znamená, že môžete hrať hru bez nutnosti vkladania akýchkoľvek finančných prostriedkov. Toto je najlepší spôsob, ako zistiť, ako hra funguje a ako softvér funguje. Dobrá vec je, že softvér každej hry je jednoduchý a intuitívny a môžete sa učiť praxou za chodu.

  • 📌 Môžem hrať súčasne viac ako jednu hru?

  • V tomto okamihu môžete hrať naraz iba jednu hru. Betsson Casino nemá možnosť hrať viac okien.

  • 📌 Musím prevádzať prostriedky z kasína do živého kasína?

  • Po vložení na účet môžete hrať živé kasínové hry a nemusíte prevádzať prostriedky. Na čo sa používa okno rozhovoru v live kasíne? Keď hráte živé kasínové hry, máte možnosť chatovať s ostatnými hráčmi a tiež so živým predajcom.

  • 📌 Kde môžem vidieť limity stávok na živé kasínové hry?

  • Keď otvoríte určitú hru alebo ešte lepšie, keď vstúpite do aktívnej haly kasína, pod každou tabuľkou sa zobrazia limity minima a maxima.

  • 📌 Odkiaľ sa vysiela živá kasínová hra?

  • Štúdiá sa nachádzajú v Lotyšsku a na Malte a hry odtiaľ prúdia. Je veľmi dôležité mať dobré pripojenie k internetu, pretože obraz je HD, takže vaše pripojenie k internetu ovplyvňuje kvalitu toku videa.

  • 📌 Môže mi predajca pomôcť s mojím účtom?

  • Živý predajca nemá prístup k vášmu účtu, takže nemôže odpovedať na žiadne otázky. Jediné otázky, ktoré vám môžu pomôcť, sa týkajú hry, ktorú platíte.

  • 📌 Čo je to športové stávky?

  • Sportsbetting je veľmi populárna forma hazardných hier, pri ktorej predpovedáte výsledok športovej udalosti. Existujú rôzne druhy stávok, ktoré môžete uzavrieť vrátane jednej stávky, kombinácie, viacerých, akumulátora, aby ste vymenovali aspoň niektoré. Keď zadáte jednu stávku, predpovedáte výsledok jednej udalosti v jednom stávkovom tikete. Keď podáte kombinovanú stávku, vyberiete viac ako jeden zápas, na ktorý chcete staviť.

  • 📌 Koľko môžem vyhrať z mojej stávky?

  • Po výbere stávok na vklad a vložení stávky uvidíte, koľko môžete z tejto stávky vyhrať.

  • 📌 Moja stávka sa zatiaľ nevyrovnala. Prečo je to tak?

  • Niekoľko minút po skončení udalosti sú stávky vyrovnané. Niekedy môžu nastať určité oneskorenia, ale napriek tomu by sa malo čoskoro vyriešiť.

  • 📌 Moja stávka bola vyúčtovaná nesprávne. Prečo je to tak?

  • Ak sa niečo také stane, mali by ste kontaktovať zákaznícku podporu a agent sa bude touto otázkou zaoberať.

  • 📌 Môžem zrušiť svoju stávku?

  • Po potvrdení stávky nie je možné tú istú stávku zrušiť.

  • 📌 Aká je maximálna suma, ktorú môžem vyhrať?

  • Maximálna suma, ktorú môžete vyhrať za stávku, je 100 000 dolárov a maximálna suma, ktorú môžete vyhrať za deň, je 250 000 $.

  • 📌 Čo je to eSports?

  • Fanúšikovia videohier môžu uzatvárať stávky na svoju obľúbenú hru, napríklad Counter-Strike Go, League of Legends a Dota 2. Nazýva sa to aj elektronické športy, kde stavíte na konkurenčné videohry. Referencia chýb 107 sa zobrazuje vždy, keď sa pokúsim prihlásiť na svoj účet. Čo mám robiť? Zakaždým, keď sa zobrazí chyba 107, znamená to, že sa snažíte prihlásiť do svojho účtu z miesta, kde Microgaming nenabízí svoju sieť. Ak potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte zákaznícku podporu.

  • 📌 Aké pokerové hry môžem hrať v kasíne Betsson?

  • Všetky pokerové hry v kasíne Betsson sú poskytované spoločnosťou Microgaming a medzi nimi nájdete niektoré z najpopulárnejších titulov vrátane Omaha Omaha Omaha Omaha Hi-Lo Seven-Card Stud Razz Five-Card Stud Five-Card Draw, aby sme vymenovali aspoň niektoré ,

  • 📌 Ako sa vylúčiť z hazardných hier?

  • Ak sa chcete zo hry vylúčiť sami, musíte sa prihlásiť do svojho účtu a prejsť do ponuky Zodpovedné hranie> Vylúčenie. Nájdete ponúkané obdobia a môžete si vybrať, ako dlho chcete byť vylúčení.

  • 7.92Hodnotenie
    Online kasíno

    Rýchle fakty o kasínach

    Partnerský program (1) +
    Betsson Group Affiliates
    Možnosti výberu (4) +
    Jazyky (16) +
    angličtina
    dánčina
    francúzština
    fínčina
    gréčtina
    islandčina
    nemčina
    nórčina
    portugalčina
    poľština
    srbčina
    taliančina
    turečtina
    čeština
    španielčina
    švédčina
    Krajiny (9) +
    Fínsko
    Holandsko
    Island
    Nemecko
    Nórsko
    Poľsko
    Srbsko
    Taliansko
    Švédsko
    Typy podpory (2) +
    Kasína (2) +
    Meny (8) +
    OdkazyZávislosť na hazardných hráchPrehlásenieZodpovedné hranieZásady ochrany osobných údajovObchodné podmienkySitemap
    Online Casino Rank je portál nezávislých online hier, ktorý poskytuje aktuálne a presné informácie o svete online kasín.
    © onlinecasinorank.sk 2020